خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

حقوق‌های نجومی برخی مدیران هجوم به ارزش‌های انقلابی است

امام جمعه همدان به حقوق‌های نجومی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: دریافت چنین حقوق‌هایی از سوی این مدیران، هجوم به ارزش‌های انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۹۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه همدان با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان مکتبی نورانی است و آموزه‌های آن برای انسان بسیار فراوان است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان برنامه فشرده تربیتی و دایره‌المعارفی تربیتی و دوره ای برای انسانسازی است، گفت: باید از این ماه بهره لازم را برد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه انسان در این ماه باید از بدی‌ها دور شده و فضیلت‌ها را در خود تقویت کند، گفت: اگر انسان در این یک ماه اعمال خود را به درستی انجام دهد خود را به معیار انسان کامل و صالح نزدیک خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود محرومان و فقرا در گوشه و کنار شهر و با بیان اینکه باید به محرومان کمک کرد، گفت: فلسفه ماه رمضان فقط به معنای این نیست که گرسنگی و تشنگی را تحمل کنیم بلکه باید به فقرا و مستمندان نیز رسیدگی کرد.

محمدی با بیان اینکه نسبت به اطرافیان خود مسئول هستیم و باید به داد یکدیگر رسید، گفت: محرومان و نیازمندان، امانت خدا بر روی زمین هستند که باید از آنها دستگیری شود.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه بحرین از سه سال پیش گرفتار آل خلیفه شده و این وحشی‌‌صفتها جنایات زیادی مرتکب می‌شوند، گفت: وحشی صفت ها بزرگترین عالم شیعه بحرین را از تبعیت آن کشور خارج کرده اند.

امام جمعه همدان با اشاره به بیانیه حاج قاسم سلیمانی به آل خلیفه گفت: این سردار رشید اسلام بیانیه داده که اگر نیروی مقاومت لبنان و فلسطین و سوریه را جمع کنیم آل خلیفه یک روز هم نمی‌تواند دوام بیاورد.

وی حمایت از جبهه مقاومت را ضرورت امروز دنیای اسلام دانست و با بیان اینکه باید به این مقوله توجه کرد، گفت: امروز جبهه مقاومت حساس‌ترین جبهه برای نظام جمهوری اسلامی است.

محمدی همچنین به حقوق‌های نجومی برخی مدیران اشاره کرد و افزود: دریافت چنین حقوق‌هایی از سوی این مدیران، هجوم به ارزش‌های انقلابی است.

وی گفت: انصاف نیست عده‌ای نان برای خوردن پیدا نکنند و برخی حقوق های آن چنانی دریافت کنند.

ارسال نظرات