جانشين فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیینی سرهنگ پاسدار حسن فضلي را بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش معرفی کرد
کد خبر: ۸۷۰۰۲۶۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان، سرهنگ پاسدار محمد ناظري جانشين فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آيين توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش، گفت: تشكيل سپاه و بسيج از يادگارهاي ماندگار امام خميني(ره) بود كه در عصركنوني اين دو نهاد مقدس از افتخارات نظام ايران به شمار مي آيند كه به حمدالله از خود عملكرد بسيار درخشان و مناسبي را برجاي گذاشتند.
 وي با بيان اينكه سپاه و بسيج در قلب مردم جاي دارد، تصريح كرد: تمامي ملت بيدار و با بصيرت ايران اسلامي بايد از امنيت به خوبي پاسداري كنند و يكي از راه هاي اين پاسداري و حراست وجود نيروهاي جوان و ولايتمدار است كه از جان و دل جهت حراست از آرمان هاي مقدس جمهوري اسلامي ايران در تمامي عرصه ها و ميدان هاي نبرد حضوري مستحكم و منسجم دارند و مشتي محكم بر دهان ايادي استكبار ميزنند.
سرهنگ ناظري گفت: امروز استكبار جهاني با همه ي ترفندها به جنگ با ملت آمده تا آنها را درگير جنگ اقتصادي و جنگ نرم كند و هدف آنها اين است كه با فشار اقتصادي مردم را روبروي مسئولين نظام قرار دهد ولي دشمن بايد بداند مردم ايران با بصيرت و بيدار هستند و صاحبان اصلی این انقلاب و مملکت مردم هستند و هرگونه تهدیدی را خنثی می کنند.
 وي با بيان اينكه ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش عملكرد بسيار خوبي را در بين شهرستان هاي استان سيستان و بلوچستان دارد، اذعان كرد: حركت در مسير ولايت، جذب حداكثري بسيج، ايجاد و استفاده از ظرفيت هاي مناسب در شهرستان جهت ارتقاء مجموعه سپاه و بسيج و حضور بسيجيان در اردوهاي جهادي از مهمترين مواردي است كه از مجموعه سپاه بسيج انتظار مي رود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نيز در ادامه، با اشاره به حقیقت قرآن ناطق، اظهار كرد: حقیقت قرآن را در برابر این مستکبران بیان می‌کنیم و معتقدیم با پیروی از آن می‌توانیم زمین را از گروهك هاي تروريستي منطقه پاک کنیم.
مولوي محمدعلي شهنوازي با تقدير و تشكر از فرماندهي سابق ناحيه خاش خطاب به جانشين فرماندهي سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان، گفت: فرد بسيار مناسب و خوبي را براي فرماندهي سپاه ناحيه خاش برگزيده ايد چرا كه فردي با تقواء، متدين، شايسته، قاري قرآنف ارزشي و ولايتمدار است.
فرمانده سابق ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز در ادامه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول دوران مسئولیتش، گفت: در اين مدت كوتاه ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در راستای تحقق سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی، پیرو منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و پروژه هاي اقتصادمقاومتي را افتتاح و به بهره برداري رسانده است.
سرهنگ پاسدار محمد مهرجان با اشاره به سوابق کاری خود در طی مدت زمان تصدی مسئولیت فرماندهی ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش، اظهار كرد: در طول این مدت از همکاری خوب مسئولین ادارات، ارگان ها و مردم ولایی شهرستان خاش با سپاه تقدیر و تشکر میکنم.
 فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش نيز با بیان اینکه ما یک مجموعه خوب را تحویل می گیریم، گفت: از پروردگار میخواهم که من را شرمنده شما خانواده هاي شهداء و جانبازان، مردم، مسئولين و همهي نيروهاي بسيج و سپاه نكند و سربلند از اين امتحان الهي خارج شوم.
 سرهنگ پاسدار حسن فضلي اظهار كرد: افتخارم این است که در دهه های گذشته در سپاه پاسداران خدمت كرده ام و در تمامی جبهه های نظامی و فرهنگی این نظام برای نظام و مقام معظم رهبری و مردم شریفمان خدمت کرده ام

ارسال نظرات