خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جنایت آل خلیفه برای ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۶۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش بسیج به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در نماز جمعه این هفته اهواز با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: افتخار ما تبعیت از ولایت معیار تشخیص حق و باطل یعنی امام علی (ع) است. 

وی با بیان اینکه باید خود را برای شبهای قدر آماده کنیم، افزود: لیالی قدر بسیار مهم و دارای فضایل بسیاری است و انجام اعمال لیالی القدر باید با انجام فرائض واجب دینی همراه باشد. انجام اعمال لیالی قدر بدون پرداخت زکات نتیجه ای ندارد و اینگونه صحیح نیست. در قرآن 30 بار دستور نماز و 30 باد دستور زکات داده شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به واقعه هفت تیر گفت: فاجعه هفت تیر و شهادت 72 تن به رهبریت شهید بهشتی به دست منافقات خائن که دست آنها به خون شهدای محراب آلوده است حادثه ای بسیار مهمی است. 17 هزار نفر توسط منافقان شهید شده اند. روز هفت تیر فرصتی است که مظلومیت ملت ایران و جنایت این مجرمان مطرح شود. 

وی ادامه داد: استکبار جهانی مبلغی از ما را در بانک های بین المللی از ما می گیرند و می گویند که شما در انفجاری در لبنان موافق بوده اید اما دیه این 17 هزار نفر چه شده است؟ این منافقان با پشتیبانی استکبار جهانی این جنایت را انجام داده اند. 

امام جمعه اهواز با اشاره به جایگاه شهید بهشتی و تلاش او در تاسیس قوه قضائیه عنوان کرد: قضات زحمات و تلاش بسیاری در راستای گسترش عدالت انجام می دهند و مردم باید از این تلاش اطلاع پیدا کنند؛ ضریب عدالت و امنیت در استان رو به بهبود است و البته امیدواریم وضع بهتر شود. 

آیت الله جزایری با اشاره به سانحه درگذشت تعدادی از سربازان گفت: این سانحه بسیار دلخراش بود و شهادت این سربازان را تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه اهانت به روحانی بحرینی قابل تحمل نیست، اظهار کرد: این توهین به صاحت مراجع وعلمای دین که در بحرین انجام شد با حمایت آل سعود بود. ما معتقدیم رژیم آل خلیفه یک نشانه است که نشان می دهد تمام تصمیم گیری از سوی عربستان و همچنین عوامل داعش صورت  می گیرد و منشا فتنه نه تنها برای اسلام و شیعه، بلکه برای تمام جهان است و هدف آنها تخریب وجهه اسلام است.

آیت الله جزایری ادامه داد: این توهین به صاحت روحانیت موجی از انزجار را ایجاد کرده است و اعلام کردیم این جنایت آل خلیفه برای ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نخواهد بود؛ در تمام موضع گیری ها پیام به موقع آزاد مرد جهان اسلام و افتخار ایران سردار سلیمانی بسیار موثر و قاطع و قدرتمند بوده و ما از ایشان حمایت می کنیم. سردار سلیمانی تاکنون در این مسائل دخالت نکرده و اظهار نظر هم نمی کند اما به نظر می رسد که اکنون از این صلب تبعیت در بحرین احساس خطر کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها