خبرهای داغ:
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ضمن اعلام آمادگی میزبانی از زائران، ویژه برنامه های شب های قدر در این مکان مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۳۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳






به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت ‌الاسلام عباس ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گویی، با اشاره به آمادگی این مکان مقدس در میزبانی از شب زنده داران گفت: در شب‌های قدر تلاش شده است که فضا و بستر مناسب توسط خادمان بخش‌های مختلف مسجد جمکران برای بهره مندی بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان در شب‌های قدر فراهم شود.

وی ضمن بیان فعال بودن خدمات فرهنگی گل نرگس ویژه کودکان و برنامه «جوانه‌های انتظار» ویژه نوجوانان در شب‌های قدر، عنوان کرد: ویژه برنامه های مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران از ساعت 22 آغاز با قرائت قرآن کریم توسط قاریان برجسته ملی و بین‌المللی آغاز می شود.

ابراهیمی افزود: در مراسم احیای شب نوزدهم، دعای افتتاح توسط حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین سیدبها ضیایی قرائت و پس از آن، دعای جوشن کبیر ساعت 23 توسط حاج عباس حیدرزاده قرائت می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم احیای شب نوزدهم از ساعت یک بامداد آغاز می‌شود و حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین مومنی به اجرای این مراسم می‌ پردازد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های احیای شب بیست و یکم در مسجد مقدس جمکران، گفت: در این شب دعای افتتاح ساعت 22 توسط حجت ‌الاسلام‌ و‌المسلمین سیدبها ضیایی قرائت می ‌شود، همچنین دعای جوشن کبیر توسط حاج علی مالکی ‌نژاد و مراسم احیای شب بیست و یکم توسط حجت الاسلام والمسلمین میرباقری برگزار می ‌شود.

ابراهیمی یادآورشد: حجت الاسلام و المسلمین محمدپور در شب بیست و سوم ساعت 23 به قرائت دعای جوشن کبیر می ‌پردازد، همچنین در این شب، مرثیه‌ خوانی و ذکر توسل توسط حاج سیدعلی حسینی‌ نژاد صورت می‌گیرد و مراسم احیا ساعت 1:20 بامداد توسط آیت ‌الله کریمی جهرمی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها