آیت‌الله ممدوحی:

تعرض به شیخ عیسی قاسم انقراض آل‌خلیفه و آل‌سعود را به دنبال دارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با تاکید بر روح صهیونیستی تعرض به شیعیان، گفت: آل‌خلیفه و آل‌سعود با تجاوز به حریم مقدس علمای شیعه منقرض خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۲۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لغو تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه اظهار داشت: تمام غرض این رژیم تضعیف و از بین بردن قدرت فوق‌العاده شیعه است چون جهان کفر از آن احساس خطر می‌کند.

وی افزود: جهان کفر می‌خواهد جوانب و عوامل تشیع را قیچی کند و به در همین راستا از علما شروع کرده است و سراغ مردم، انقلاب‌ها، کتاب‌ها و کتابخانه‌های تشع نیز خواهد رفت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با تاکید براینکه روح این اقدامات صهیونیستی است، تصریح کرد: صهیونیستها از تشیع واهمه دارند و دلیل حمایت آنها از رژیم‌هایی چون آل خلیفه این مسئله است.

آیت‌الله ممدوحی با اشاره به تبعات چنین اقداماتی برای رژیم آل‌خلیفه خاطرنشان کرد: اگر این رژیم به چنین اقداماتی ادامه دهد ماندنی نیست و آل سعود نیز چون به همین مسئله مبتلاست انقضای عمرش را شاهد خواهد بود. آنها با تجاوز به چنین حریم‌های مقدسی منقرض خواهند شد.

ارسال نظرات