خبرهای داغ:
در پی اهانت یک رزمنده خسته و پشیمان به سردار سلیمانی

عِرض خود می بری و زحمت ما می داری!

کد خبر: ۸۷۰۰۱۸۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در روزهای گذشته برای چندمین بار متوالی شاهد وقاحت و جسارت آل خلیفه در سایه حمایت های بی دریغ آل سعود نسبت به شیعیان و مردم مظلوم بحرین از جمله خبر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه بودیم.

در همین رابطه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ شدید‌ اللحنی خطاب به رژیم آل خلیفه هشدار داد: "در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی‌سابقه‌ای روبرو می‌شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه‌ای از تبعات آن خواهد بود."


اما طی دو سه روز گذشته از سوی محمد مهدوی فر در مقام نصیحت مطلبی خطاب به سردار سلیمانی منتشر شد که وی در کانال تلگرام شخصی خود ضمن خطاب به سردار سلیمانی نوشت:
"بیانیه‌ای تعجب‌ برانگیز از سوی شما در رسانه‌ها منتشر شد که بوی خون می‌داد. موضوع از این قرار بوده که حکومت بحرین، لغو تابعیت «شیخ عیسی قاسم» شهروند منتقد و مبارز کشور خود را اعلام کرده است و شما از این کار آنها، برآشفته شده‌اید. در این خصوص این‌جانب به عنوان همرزم دوران دفاع مقدس، در مقام نصیحت و خیرخواهی مطالبی را برای شما معروض می‌دارم." این فرد سابقه نگارش نامه جسارت آمیز به رهبر انقلاب را نیز در کارنامه خود دارد. جسارت اخیر وی، با واکنش یکی از فعالین فرهنگی استان خراسان جنوبی مواجه شد و وی ضمن صدور بیانیه ای ابراز داشت:

جناب آقای محمد مهدوی فر

 سلام علیکم

نامه تان خطاب به سردار سلیمانی را خواندم. نکاتی بخاطر اینجانب آمد که بد نیست باشما درمیان بگذارم:

1. فرموده بودید این کشور رهبر دارد رئیس جمهور دارد و ...
در مورد حادثه منا رهبری با سخن قاطع و محکمشان اجازه وحشیگری بیشتر به حکام سعودی ندادند و آنجا که نوبت به رئیس جمهور و دستگاه دیپلماسی رسید با مواضع منفعلانه روبرو شدیم که باز آن رژیم وحشی کودک کش برای ایران و ایرانی شاخ و شانه کشید.

2. فرموده بودید میرحسین موسوی به حصر برده شد و نظامیان بحرین بیانیه ندادند و...
لازمست که اقدام انقلابیون بحرین از فتنه گری و کودتای ننگین 88 تمییز داده شود
همه دنیا می داند که ماجرای فتنه 88 با هدایت خارجی ها و عمل برخی داخلی ها در جهت براندازی نظام مشروع و دینی بود و همگان می دانند که حکام بحرین اصالتا از جنس مردم بحرین نیستند و به زور بر مردم آن کشور مظلوم تحت هدایت خارجی حکومت می کنند!

3. فرموده بودید اسقاط حکومت یک کشور تخیل واهی است؛ سوال اینجاست که چرا عده ای از همفکران شما به دنبال اسقاط نظام جمهوری اسلامی با استفاده از حربه های مختلف هستند؟

جامعه بین الملل همانند یک انسان در حال احتضار است و الّا خون آشامان آمریکایی صهیونیستی که سالهاست با حربه جنگ و خونریزی به دنبال اسقاط نظامهای مخالف خودشان هستند، جرات و جسارت این کار را به خود نمیدادند. نظام بین الملل در حال حاضر در حال تماشای شاهکار قاسم سلیمانی در آزادسازی مناطق عراق و سوریه است که به دست شغالهای داعش اشغال شده بود.

4. جرم شیخ نمر دفاع از مظلومیت شیعه در منطقه تحت نفوذ وهابیت تکفیری بود، جرم شیخ زکزاکی این بود که در روز اربعین خود را شاگرد مکتب انقلابی امام خمینی دانست. در مورد بحرین نیز قضیه همین است، البته با کمی تفاوت که روزگاری بحرین پاره تن ایران بود که پهلوی خائن آن را از کشور جدا کرد و موجبات حکومت ظالم تر از خودش را بر مردم مظلوم آن خطه فراهم نماید.

5. آنچه که امروز باعث سرافکندگی ایران در جامعه جهانی شده حمله به سفارت عربستان نیست! چرا با دادن آدرس های غلط خود و همفکران و دوستان تان را از دادن پاسخ به افکار عمومی فراری می دهید! تجاوز به دو کودک در فرودگاه عربستان و فاجعه منا و آن انفعال و سرخم کردن در برابر وزیر شکم پرست کویتی مایه شرمندگیست یا حمله به سفارت عربستان؟ اگر چه حمله به سفارت کاری بسیار زشت و ناپسند بود.


6. پای جنگ هشت ساله را به میان آوردید و ادعا فرمودید که از جانبازان آن جنگید. آیا جنگ ما با صدام بود؟ یا جنگ تمام دنیا برای نابودی کشور انقلابی و نوپای جمهوری اسلامی ایران؟ طوری از آن جنگ سخن به میان آورده اید که انگار ما اقدام به تجاوز کرده ایم! توصیه می کنم کمی در مورد جنگ تحمیلی مطالعه و به حافظه تاریخی تان مراجعه نمایید.


7. نکته ای هم در مورد برخورد سپاه و بسیج و پلیس با معترضان خیابانی 88 گفته بودید. اگر چه شاید هنوز ابعاد آن کودتا برای خیلی از مردم روشن نیست ولی من گوشه ای از آم را برایتان شرح میدهم! وقتی یک کامیون کلت با خشاب پر وارد کارزار کودتا برای پخش کردن در بین معترضین میشود نکند انتظار دارید با سلام و صلوات از ایشان استقبال کنند؟ تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!

و در پایان نامه تان سردار سلیمانی را محکوم به دفاع از بشار اسد کردید. اینجانب شما را ارجاع می دهم به سخنان چند روز پیش وزیر اطلاعات در مورد کشف عوامل بمبگذاری در تهران و سایر نقاط کشور!

نکند دلتان هوای روزهای اول انقلاب را کرده؟ ترور بمبگذاری و ...

آنان می روند تا شما و دوستان و همفکرانتان در کمال امنیت به نامه نگاری ها و انتقادهایتان از زمین و زمان بپردازید!

درمورد فیش حقوقی پاسداران ابتدا یک سوزن به فیش حقوقی همفکران و دوستانتان بزنید، بعد جوالدوز را حواله فیش بقیه بکنید!

حرف برای گفتن زیاد است ولی مجال برای طرح همه آنها نیست. آنچه از این نامه شما برداشت می شود تلاش برای قانونی نشان دادن اقدامات کودتاگرانه و ضد امنیت ملی سال 88 می باشد.

بازهم گلی به گوشه جمال حاج قاسم سلیمانی که از سر بریده نمیترسد ...

باتشکر

وحید خزیمه - فعال فرهنگی


تصویری از پیام مهدوی فر:


ارسال نظرات
پر بیننده ها