فرمانده سپاه میاندورود گفت: کار جهادی به این معنا است که روی پای خودمان بایستیم و باید دغدغه رهبری که اقتصاد مقاومتی است را در شهرستان عملی کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۶۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسین جناسمی با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی مرکز فکر و عمل است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی کار و تلاش، ایستادگی، مقاومت در برابر استکبار و اقتصاد داخلی که همه این عوامل را می‌توانیم با تکیه بر مردم و جوانان عملی کنیم و به بیانی هر یک خانه یک کارخانه و هر یک ایرانی یک تولیدکننده باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود به انجام فعالیت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی تأکید کرد و افزود: افراد بسیاری با حمایت‌های بسیج سازندگی توانستند کارآفرینی کنند و در چرخه اقتصاد و تولیدات داخلی سهیم باشند که در جای خود قابل قدردانی است.

جناسمی با اعلام اینکه دولت و مسؤولان تلاش کنند تا اقتصاد مقاومتی در شهرستان نهادینه شود، یادآور شد: تحقق شعار امسال نیازمند عزم همگانی و مقاومت در برابر فشارهای بیرونی است.

وی اضافه کرد: کار جهادی به این معنا است که روی پای خودمان بایستیم و باید دغدغه رهبری که اقتصاد مقاومتی است را در شهرستان عملی کنیم.

جناسمی با تاکید بر اینکه با اعتماد به جوانان می‌توانیم کشور را در عرصه اقتصادی نجات دهیم  گفت: برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب باید به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها