قاری و فعال قرآنی در جمع کارکنان سپاه فارسان :
روح الله امیریان فارسانی گفت: قرآن کریم آثار بی نظیری بر زندگی بشر نهاده است و یکی از مهمترین آن، ایجاد آرامش در جوامع بشری است.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۴۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاری و فعال قرآنی در محفل انس با قرآن کریم کارکنان سپاه ناحیه شهرستان فارسان، گفت: قرآن کتاب آسمانی و نسخه نجات بخش بشریت است و در باور مسلمین، این کتاب در بر دارنده کلام الهی است که بصورت وحی از سوی پروردگار به رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) نازل شده است.

روح الله امیریان فارسان، افزود: این منبع ارزشمند الهی، اصلی ترین منبع وحی و بزرگترین معجزه خاتم الانبیا بشمار می آید که منبع ایجاد آرامش در جوامع بشری می باشد.

امیریان فارسانی اظهار کرد: قرآن مجید فصیح ترین و رساترین بیان است و از نظر موسیقی و وزنِ لفظی در لغات و جملاتش، آیات وحیانی و ربانی بسار زیبایی مشاهده می شود که وزن آیات این کتاب آسمانی نه مانند شعر است و نه مانند نثر؛ بلکه شامل هردو و حتی فراتر از آن ها و در حدی است که هیچکس جز خدا یارای مثل آوری مانندآن را ندارد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قرآن کریم آثاری بی نظیر بر زندگی بشر نهاده است و یکی از مهمترین آن، ایجاد آرامش در جوامع بشری است که از طریق توسل به این کتاب الهی قابل دستیابی است و این کتاب آسمانی نوری است که بشر را از تاریکی نجات داده و به روشنی هدایت می کند.

این محفل نورانی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری محترم، به اتمام رسید .

ارسال نظرات