خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در محفل انس با قرآن سپاه مراغه، عزت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان بی نظیر خواند و گفت: رمز اقتدار و عظمت نظام اسلامی، وجود روحیه انقلابی، جهادی و استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: قدرت الگودهی، نفوذ و تاثیرگذاری در تحولات منطقه به عنوان بازیگر اصلی از مولفه های قدرت نظام مقدس اسلامی همواره مورد اذعان جهانیان و حتی دشمنان بوده است.

وی اظهار کرد: توطئه دشمن در عصر حاضر، تخریب و تضعیف روحیه انقلاب، جهادی و استکبار ستیزی است که متاسفانه برخی در داخل کشور درصدد تضعیف همین روحیه انقلابی هستند.

حجت الاسلام کاملی فر تاکید کرد:تبیین آرمان ها، افتخارات انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان در قالب روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه، به عنوان رسالت اصلی سپاه باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضیلت های ماه رمضان، خاطرنشان کرد: ماه رمضان؛ ماه اصلاح نفس و رفتار و اخلاق و دریافت مجوز لازم برای عبور از پل صراط در آخرت است.

حجت الاسلام کاملی فر تصریح کرد: در این ماه، فرصت های مغتنم و طلایی برای مسلمانان از سوی پروردگار معین شده و بهترین اعمال در این ماه، اجتناب از گناه است که باید این امر تمرین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها