مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در سومین محفل انس با قرآن این ناحیه، دریافت فیش های نجومی توسط برخی از مدیران دولتی را نوعی خیانت به بیت المال دانست.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد خواستار نظارت دقیق بر حق و حقوق ملت و جلوگیری از چنین خلاف ها و تاراج اموال عمومی را از دستگاه های نظارتی شد.

وی با اشاره به تلاش آمریکا و استکبار در لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، این عمل استکباری ناشی از چراغ سبز آمریکا به آل سعود و آل خلیفه را محکوم کرد و گفت: پیام سردار سلیمانی در این خصوص تنها متوجه آل خلیفه نیست بلکه پیام به استکبار جهانی است.

حجت الاسلام امیرنژاد تصریح کرد: آن هایی که باید از بحرین بروند، غاصبان حکومت بحرین و متجاوزان به حقوق ملت آن کشور هستند نه شیخ عیسی قاسم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر؛ احیا، دعا و زیارت خوانی در این شب ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: این شب ها پر از حکمت و مغفرت است و باید نهایت تلاش برای استفاده از فیوضات آن به عمل آید.


سومین محفل انس با قرآن سپاه میانه با حضور قاری خردسال امیررضا ابوالحسنی و تلاوت تعدادی از کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.
ارسال نظرات