1200کیلو مواد مخدر در ساری امحاء شد؛

اولتیماتوم پلیس مازندران به خرده فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر کار جمعی بوده و همه نهادها باید همکاری کنند، گفت: پلیس با قدرت با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۳۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سید محمود میرفیضی پیش از ظهر امروز در حاشیه امحاء مواد مخدر غیر دارویی به وزن یک‌هزار و 200 کیلوگرم در ساری در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: در این مراسم یک‌هزار و 200 کیلوگرم مواد مخدر غیردارویی مورد امحاء قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سه ماه گذشته 650 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات نسبت به سال گذشته 61 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به پنج برابر شدن دستگیری خرده‌فروشان، افزود: مبارزه با خرده‌فروشان یکی از اولویت‌های دستور کار نیروی انتظامی استان است.

این مسؤول با اشاره به تغییر ویترین اجتماعی با برخورد با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در حوزه مراقبت از فرزندان خود نقش موثری در پیشگیری دارند.

میرفیضی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر کار جمعی بوده و همه نهادها باید همکاری کنند، گفت: پلیس با قدرت با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد می‌کند.

به گزارش فارس، در این مراسم یک‌هزار و 200 کیلوگرم مواد مخدر غیردارویی امحاء و معدوم‌سازی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار