برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه طارم

مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه ضیافت الهی در سالن اجتماعات سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۹۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت ماه ضیافت الهی مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستان طارم و مسئولین ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در این مراسم نورانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: برای هر چیزی بهاری است بهار قران هم ماه مبارک رمضان است.

حجت الإسلام محبعلی احدی با اشاره به نقش و اهمیت قرآن در زندگی انسانها افزود: قرآن مایه خیر و برکت در زندگی انسانهاست گفتنی است در خانه ای که قرآن تلاوت شود شیاطین از آن مکان رخت می بندند بنابراین ماه مبارک رمضان بهترین فرصت جهت مأنوس شدن و تدبر در قرآن کریم است.

وی اظهار داشت: امیرمؤمنان علی(ع) خطاب به فرزندش محمد حنفیه می فرماید: (علیک تلاوت القرآن) فرزندم بر تو باد تلاوت قرآن و تدبر در آیات آن ، قرآن بخوان تا علم به آیات آن پیداکنی و در دنیا و آخرت رستگار شوی.

خطاب به فرزندش می فرماید: ای فرزندم بدان درجات بهشت به عدد آیات قرآن است وقتی روز قیامت فرا می رسد به قاری قرآن که در دنیا با قرآن مأنوس بوده خطاب می شود بخوان، بنابراین با خواندن آیات قرآن درجاتش در بهشت بالا رفته و ارتقاء می یابد.

حجت الإسلام احدی خاطر نشان ساخت: از پیامبر گرامی اسلام نقل است هرگاه کسی از شما خواست با معبود خویش سخن بگوید قرآن بخواند.


ارسال نظرات