بمناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع):
بمناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) نشست سالیانه مودت در شهرستان طارم در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۶۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بمناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) نشست سالیانه مودت در شهرستان طارم با حضور امام جمعه، بسیجیان و جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

امام جمعه شهرستان طارم در این مراسم ضمن تبریک میلاد با کرامت کریم اهل بییت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در ماه کریم خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: تقارن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با نیمه ماه مبارک رمضان خیرات و برکاتی برای ملت ایران دارد که از جمله آن نشست مودت و روز اکرام است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با توجه به نقش و اهمیت روزه در زندگی انسانها افزود: از پیامبر گرامی اسلام روایت است که روزه دو خاصیت برای انسانها دارد اول در دنیا و دیگری در آخرت می باشد بنابراین در دنیا سپری در برابر بلاها و آفت های دنیایی که در کمین انسانها بوده و دیگری مانع و سپری در مقابل آتش دوزخ است.

وی با اشاره به نقش روزه در گسترش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: روزه خیرات و برکات زیادی دارد می تواند به اقتصاد کشور کمک کند اگر زمانی دشمن ما را تحریم کرد ما حرفی برای گفتن داریم که ما ملت رمضان هستیم چنانچه ما را محاصره کرد ما حرفمان اینست که زیر بار ظلم و ستم نمی رویم و سازش نمی کنیم چون ملت رمضان با نخوردن و کم خوردن می تواندصرفه جویی نماید.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به واقعه شعب ابوطالب در طول تاریخ بشری تصریح کرد: همانگونه که در این واقعه انسانها سختی ها را به جان خریده و مقاومت کردند و سرانجام مقاومت جواب داد.

وی با توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد که بخشی در دست دولت و قسمتی هم در دست ملت است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در بخش دولت اقتصاد مقاومتی قطع واردات کالاهای خارجی می تواند اشتغال ایجاد کند و کارآفرین است و برعکس صادرات کالاهای خارجی به اقتصاد کشور ضربه زده و کمرشکن است بنابراین در بخش ملت و حوزه مردم پرهیز از اسراف و مصرف کالاهای داخلی می تواند به گسترش و رشد اقتصاد مقاومتی در کشور کمک نماید.

ارسال نظرات