مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با فرماندار مراغه عنوان کرد؛
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، اعتبار پیش بینی شده برای اجرای خط انتقال و تغذیه و افزایش ظرفیت ایستگاه ورودی گاز مراغه را بالغ بر 130میلیارد ریال عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۴۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی در مورد آخرین وضعیت گازرسانی به این شهرستان گفت: در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای تأمین گاز طبیعی شهرک صنعتی مراغه و دیگر صنایع پر مصرف و همچنین تأمین انرژی بخش های کشاورزی، گردشگری و جلوگیری از افت فشار در مواقع اوج مصرف سال ظرفیت، خطوط تغذیه و انتقال مراغه با اجرای خط محور صنعتی و تقویت ایستگاه کنونی گاز ورودی مراغه از 120هزار متر مکعب در ساعت به 220هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

وی میزان خانوار روستایی برخوردار از گاز طبیعی این شهرستان را 90 درصد برشمرد و افزود: 39 روستای دیگر این شهرستان در مرحله برنامه ریزی برای طراحی و انتخاب پیمانکار می باشند.

دینی در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ سازی استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی را از وظایف شرکت گاز استان بیان داشت و خواستار استفاده اداره گاز مراغه از ظرفیت اطلاع رسانی رادیو مراغه در جهت فرهنگ سازی و کاهش حوادث ناشی از مصرف نادرست از گاز طبیعی شد .

در ادامه این دیدار مدیرعامل، هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان از ایستگاه CGSو اداره گاز مراغه بازدید و جلسه رسیدگی به مشکلات و درخواست ها تشکیل و محمدرضا ستیز؛ رئیس اداره گاز شهرستان مراغه به ارائه گزارش از عملکرد شهرستان پرداخت و مدیرعامل شرکت گاز استان بر حل مشکلات و درخواست کارکنان تأکید و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

ارسال نظرات