شهرستان پاکدشت در راستای ترویج فرهنگ سفره های ساده افطاری مراسمی را در مساجد و با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت سرهنگ کمال محمد بیگی ٬ ریس کمیته امداد امام خمینی (ره) سلیمان رنجبر ،جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزارمی کند .
کد خبر: ۸۶۹۹۸۲۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،شهرستان پاکدشت در جهت ترویج فرهنگ سفره های ساده افطاری  را با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت سرهنگ کمال محمد بیگی، ریس کمیته  امداد امام خمینی (ره) سلیمان رنجبر، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مساجد این شهر برگزار می کند  .

یکرنگی یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان است، در این ماه همه تلاش می کنند برای رسیدن به جایگاه کمال وبندگی، هرکسی به نحوی، برخی با راز و نیازهای شبانه و کمک های شبانه که از مولا امیرالمومنین الگو گیری کرده اند و برخی دیگربا پهن کردن سفره های افطار.

زمان سحر وافطار جز ساعات اجابت دعا است به شرط آنکه با خشوع وتضرع به پیشگاه حق تعالی حرکت کنیم،  شب گذشته افطاری ماندگار در پاکدشت بانهایت سادگی باحضورمردم وبرخی مسئولین باهم یک روز بندگی را با هم با همان طعام ساده افطار کردند .

این ماه هم مانند دیگر ماه های گذشته سپری میشود و در نهایت تنها چیزی که برایمان باقی می ماند رسیدن به آن جایگاهی که برایش تلاش میکنیم، تا دیر نشده تلاش کنیم تا حق بندگی را بجا بیاوریم.

ارسال نظرات