گزارش تصویری

طرح ضیافت الهی همه روزه در پایگاه شهید بهشتی تبریز

طرح ضیافت الهی به همت بسیجیان پایگاه شهید بهشتی ناحیه ولایت تبریز در مسجد علی بن ابی طالب(ع) این کلانشهر، درسی شب ماه مبارک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۸۱۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: به همت بسیجیان پایگاه شهید بهشتی ناحیه ولایت تبریز در مسجد علی بن ابی طالب(ع) این کلانشهر، طرح ضیافت الهی همه روزه برگزار می شود .

فرمانده پایگاه شهید بهشتی با بیان اینکه این طرح ازآغاز ماه رمضان اجرا می شود، افزود: طبق توصیه های رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر گسترش افطاری های جمعی، به همت بسیجیان این پایگاه این حرکت آغاز شد که هر روز استقبال مردم از این طرح بیشتر می شود.

هادی ابهریان با اذعان به اینکه در آغاز اجرایی کردن این طرح، برخی ها در مورد موفقیت آن و تامین هزینه های طرح مردد بودند،گفت: استقبال 150 نفری از این طرح در روز نخست ما را نیز دچار تردید کرده بود ولی باحمایت بزرگان به خصوص امام جماعت مسجد(حجت الاسلام اولیا نسب)، این کار آغاز شد که هر روز نیز بر تعداد میهمانان افزوده می شود.

وی با اشاره به آغاز این ضیافت الهی از ساعت 20:00 خاطرنشان کرد: پس از 15 دقیقه تلاوت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام برگی، میهمانان باخرما و چای، افطار کرده و پس از اقامه نماز جماعت، سر سفره افطاری ساده مسجد حاضرمی شوند.

مسجد علی بن ابیطالب(ع) جزو مساجد شبانه روزی تبریز است که نمازهای یومیه در این مسجد به جماعت برگزار می شود .

 

درادامه تصاویر کامل این برنامه را مشاهده می کنید:

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
انتهای پیام/ت

ارسال نظرات