سردار پاکپور گفت :برخی از گروهک‌های تروریستی از سوی آمریکا و عربستان سعودی ‌حمایت می‌شوند
کد خبر: ۸۶۹۹۷۹۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان وبلو چستان  سردار محمد پاکپوردر همایش سران طوایف و معتمدان که در سالن جهادکشاورزی زاهدان برگزار شد، افزود: سپردن امنیت به مردم زمینه‌ساز امنیت پایدار و ناکامی تروریست‌ها در انجام اقدامات ناامنی در جنوب‌شرق کشور شده است.
وی امنیت و آرامش امروز در منطقه را مدیون هوشیاری، وحدت و همدلی نیروی انتظامی، سپاه و مردم برشمرد وگفت:امروز 90 درصد از کشورهای حاشیه کشور ما در آتش فتنه استکبار می‌سوزند و تروریست‌ها مرزهای این کشورها را در اختیار دارند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت به ویژه ‌شهیدان شوشتری و محمد‌زاده بیان کرد: با این اوضاع و دریای متلاطم ناامنی در منطقه الحمدالله کشور ما امروز به یک جزیره امن تبدیل شده، گرچه این به آن معنی نیست که قدرت‌های استکباری قصد دشمنی و ناامنی در کشور ما را ندارند بلکه در سایه هوشیاری نیروهای مختلف امنیتی، نظامی، انتظامی و مردم، هر روز به لطف خدا گروه‌های تروریستی قبل از هرنوع انجام اقدام ناامنی و تروریستی کشف و دستگیر می‌شوند.
سردار محمد پاکپور با بیان اینکه مرزهای ما در کنار کشورهایی قرار گرفته است که یا مرزهایشان در دست دولت و حکومت مرکزی نیست و یا نمی‌توانند مرزهای خود را کنترل کنند، تصریح کرد: طی هفته گذشته چند تیم تروریستی کشف و چند اقدام تروریستی در کشور خنثی شد که اگر کشف نمی‌شدند، فاجعه‌ای عظیم در کشور رخ می‌داد.
سردار پاکپور در ادامه تصریح کرد: در حادثه تروریستی هفته گذشته در استان سیستان و بلوچستان یک نفر زنده دستگیر شده و پرده از جنایت‌هایشان برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: دشمنان ما هر روز توطئه‌های مختلفی علیه نظام طراحی می‌کنند بطوریکه در هر هفته و هر ماه توطئه‌ای از سوی آنها کشف و خنثی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه عنایت خداوند بود که این تیم‌ها قبل از اینکه بخواهند عملیات کنند دستگیر و متلاشی شدند، اضافه کرد: در اعترافات آنها مشخص شد که آنها می‌خواستند در این منطقه و سایر نقاط کشور دست به اقدامات خطرناک بزنند که این نشان از بیکار ننشستن دشمنان ما دارد.
وی ادامه داد: در اعترافاتی که اعضای گروهک‌های تروریستی دستگیر شده داشتند بیان کردند که به دنبال تشدید اقدامات سازماندهی شده تروریستی در شمال غرب و جنوب شرق کشور داشته‌اند.
وی اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی لازمه شرایط امروز است، باید نسبت به اقدامات و تحرکات دشمنان اشراف داشته باشیم باید هر موضوعی را با حساسیت دنبال کنیم.
سردار پاکپور افزود: این گروهک‌های تروریستی منهدم نمی‌شوند مگر بااشراف اطلاعاتی ما که اگر قوی باشد قطعا مقابله با آنها بسیار آسان است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سران طوایف می‌توانند اشراف اطلاعاتی ما را ارتقا دهند، تصریح کرد: هرگونه حرکت مشکوک را به دسته‌های رزمی خود اطلاع دهید تا آنها با قرارگاه مطرح کنند.
این مسؤول خطاب به سران طوایف افزود: سعی کنید در منطقه‌ای که مسؤولیتش بر عهده شماست اتفاقی رخ ندهند و نسبت به تمام امور طایفه خود اشراف کامل داشته باشید.
وی ادامه داد: کشورهای همسایه ما در ناامنی به سر می‌برند اما در کشور ما امنیت موج می‌زند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان بیان کرد: همه طوایف استان جزو طرح امنیت سپاه هستند و وجب به وجب جغرافیای  این استان کشور مسؤول دارد

ارسال نظرات