با توجه به شروع فصل تابستان ، آغاز تعطیلات دانشگاه ها و مدارس ،سازمان بسیج سازندگی از تمامی جوانان و نوجوان بسیجی دعوت به عمل می آورد که جهت غنی سازی اوقات فراغت خود در امر محرومیت زدایی ، کمک به محرومین و نیازمندان پهناورترین استان کشور بر اساس توانمندی ، تخصص و تمایل خود به بسیج سازندگی ناحیه ، حوزه و اقشار خود مراجعه نمایند.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۶۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،با توجه به شروع فصل تابستان ، آغاز تعطیلات دانشگاه ها و مدارس، سازمان بسیج سازندگی از تمامی جوانان و نوجوان بسیجی دعوت به عمل می آورد که جهت غنی سازی اوقات فراغت خود در امر محرومیت زدایی ، کمک به محرومین و نیازمندان پهناورترین استان کشور بر اساس توانمندی ، تخصص و تمایل خود به بسیج سازندگی ناحیه ، حوزه و اقشار خود مراجعه نمایند.

انواع اردوهای جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله
1-اردوهای جهادی یک روزه:
بسیجیان محترم می توانند ، به صورت یک روزه در یکی از عرصههای زیر به صورت حلقه ای (اعضا یک حلقه صالحین) با هماهنگی مسئول بسیج سازندگی حوزه اقدام به فعالیت نمایند.
جمع آوری و برداشت محصولات کشاورزی و باغی ، لایروبی قنوات، سیمانی کردن انهار ، کاشت نهال ، بوته کاری ، کپه کاری و تولید نهال.
لازم به ذکر است عرصه های بیشتری نیز توسط اقشار بسیج استانپیشنهاد شده است که به محض تایید تهران به اطلاع بسیجیان گرامی رسانده خواهد شد.
2- اردوهای جهادی 3 روزه:
این اردوها مربوط به اقشار بسیج جامعه زنان ، فرهنگیان ،جامعه پزشکی ، مهندسین صنعت ، مهندسین کشاورزی ، مهندسین عمران و معماری می باشدکه می توانند بنا به تخصص خود در عرصه های آموزشی ، درمانی ، ویزیت رایگان ، نظارتفنی بر ساخت و ساز اردوهای جهادی و غیره با هماهنگی مسئول بسیج سازندگی ناحیه اقدام نمایند.
3- اردوهای جهادی 7 روزه:
این اردوها مربوط به بسیجیان بسیج مساجد ، محلات و دانش آموزی می باشد و بسیجیان گرامی پس از تشکیل گروه های جهادی و تکمیل شناسنامه گروه و ثبت گروه خود در بسیج سازندگی می توانند با توجه به نیاز شهرستان خود جهت ساخت مسجد، حسینیه، خانه عالم ، خانه محرومین و ...( در کل عرصه هایی که مرتبط بامحرومیت زدایی هستند بجز ساخت و ساز پایگاه های مقاومت ) اقدام به برگزاری اردونمایند.
4- اردوهای جهادی 10 روزه:
این اردوها خاص بسیج دانشجویی می باشند و در تمامی عرصه هایذکر شده در اردوهای 7 روزه می توانند با هماهنگی بسیج دانشجویی و پس از تشکیل گروه، تکمیل شناسنامه و ثبت گروه اقدام به برگزاری اردو نمایند.
5- اردوهای جهادی هجرت دانش آموزی :
این اردوها مربوط به بسیج دانش آموزی می باشد و صرفا در جهت مرمت و بهسازی مدارس قابل اجرا می باشد، علاقه مندان جهت شرکت می توانند به سازمان بسیج دانش آموزی مراجعه نمایند.
 
توجه ،توجه
*** در سال 95 و در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل بسیجیان گرامی میتوانند در این راستا و بر اساس پتانسیل های شهرستان خود طرح های پیشنهادی را به بسیج سازندگی نواحی تحویل نمایند.**

ارسال نظرات