خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ خبر داد

نصب و راه‌اندازی دستگاه «سی‌آرم» در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ از نصب و راه اندازی دستگاه «سی آرم» مخصوص رادیوگرافی، تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی در واحد اتاق عمل این مرکز درمانی در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۵۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
بابک بریدفاتحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ با اشاره به نصب و راه‌اندازی دستگاه «سی آرم» در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ اظهار داشت: این دستگاه مخصوص رادیوگرافی و تصویربرداری در لحظه و در حین اعمال جراحی در واحد اتاق عمل است.

وی تصریح کرد: این مرکز درمانی از به‌روزترین امکانات و استانداردها بوده و نیاز بیماران و پزشکان جراح را به بهترین نحو پاسخگو خواهد بود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ افزود: از آنجایی که بیماران متقاضی در جراحی‌های ارتوپدی و ستون فقرات به وجود چنین دستگاه‌هایی نیاز مبرمی داشتند و بر همین اساس با نصب و راه‌اندازی این دستگاه، مجموع اتاق‌های عمل این بیمارستان توانمندی مضاعف و قابل توجهی در انجام اعمال تخصصی یافتند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت راه‌‌اندازی این دستگاه و ارتقای دقت و سرعت عمل در جراحی‌ها، امکان و توان پذیرش و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و بیماران نیازمند برای مجموع این بیمارستان فراهم خواهد شد.

بریدفاتحی عنوان کرد: دستگاه «سی آرم» نوعی از دستگاه‌های مولد اشعه ایکس است که در محل اتاق عمل و به صورت مستقیم بر بالین بیمار و در حین جراحی قرار گرفته و در همان حال از موضع جراحی تصاویر رادیوگرافی تهیه می‌کند که در بهبود دقت و کیفیت عمل جراحی تاثیر فوق العاده داشته و احتمال خطاهای پزشکی را تاحد قابل توجهی کاهش می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار