مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۳۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیین تودیع و معارفه ی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بوکان با حضور مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی و هیئت همراه در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بوکان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، در سخنانی اظهار داشت : جلسه تودیع و معارفه ، برای فردی که تودیع می شود وهم برای فردی که معارفه می شود روز بسیار ماندگاری است.

دکتر جمال خسروی افزود: در روز تودیع فردی که در مسند قرار گرفته،باید احساس رضایت خاطر داشته باشد از اینکه خدمتی شایان توجه به مردم و نظام انجام داده است .

وی در ادامه تصریح کرد: جناب آقای " فتحی" ریاست قبلی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) یاد خوب وماندگاری را به جا گذاشته اند و بزرگترین نشان افتخار را، از مردم و از نظام مقدس جمهوری اسلامی می گیرند.

فرماندار شهرستان بوکان از سختکوشی و اخلاق مداری به عنوان یکی از ویژگی‌های مدیر پیشین کمیته امداد درشهرستان نام برد و افزود: همین ویژگی‌ها است که می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت یک مدیر در یک شهرستان شود.

دکتر جمال خسروی در بخش دیگر سخنانش برتقویت روحیه عدالت گستری در جامعه تاکید کرد و افزود: خدمت به محرومان و نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی و اعتماد به نفس آنها صورت گیرد.

وی در پایان مراسم از زحمات " حسین فتحی" تقدیر و برای " قادر درویشی"رئیس جدیدکمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بوکان آرزوی توفیق نمودند.

گفتنی است؛ درویشی پیش از این قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان بوده است.

ارسال نظرات