مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: اطلاع رسانی مطلوب رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی سبب استقبال شهروندان آذربایجان غربی از طرح تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی در استان شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۲۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یعقوب مذرعه‌لی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 31 خردادماه موعد ارائه اظهارنامه مالیاتی مشاغل پایان یافت. در این میان همراهی مؤدیان مالیاتی، اصحاب رسانه، رؤسای اتاق‌های اصناف شهرستان‌های استان و کارکنان ادارات مالیاتی استان جای تقدیر و تشکر دارد.

مزرعه‌لی با اشاره به اینکه تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در تأمین درآمدهای پاک و پایدار مالیاتی برای کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تأمین استقلال اقتصادی کشور است اظهار داشت: مشارکت و نقش آفرینی مردم فهیم آذربایجان غربی در این عرصه مهم اقتصادی به طور یقین اقدام عملی مؤثری در توسعه و آبادانی استان در سال مزین به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است.

وی گفت: از صبر و متانت، احساس مسئولیت همدلانه مؤدیان مشاغل در آذربایجان غربی که با زبان روزه با ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی خود در موعد مقرر اداره امور مالیاتی را در نخستین سال اجرای اصلاحیه جدید قانون مالیات‌های مستقیم یاری کردند صمیمانه تشکر می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی افزود: بدون شک اصحاب رسانه اعم از مطبوعات و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با دیدگاه مسئولانه در قبال اطلاع رسانی به موقع نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی، مددکار مجموعه مالیاتی استان در این امر مهم بودند.

وی تصریح کرد: در این میان تعامل و همکاری سازنده و مؤثر اتاق‌های اصناف سراسر استان و در رأس آنها اتاق اصناف شهرستان ارومیه با مجموعه امور مالیاتی استان نقش بسزایی در اطلاع رسانی به اتحادیه‌ها و اعضای تحت پوشش جهت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی در موعد مقرر داشت.

مزرعه لی گفت: تلاشگران خدوم خانواده مالیاتی استان در این مدت با کار مجاهدانه شبانه روزی در بخش‌های مختلف صف و ستاد با بردباری و اخلاق پسندیده اسلامی پاسخگوی مؤدیان محترم مالیاتی استان بودند و امید می‌رود در ظل عنایات پروردگار متعال روز به روز شاهد آبادانی و توسعه بیشتر استان عزیز آذربایجان غربی باشیم.

ارسال نظرات