خبرهای داغ:

پایان انتظار ۹ ساله برای احداث مسکن مهر سلماس/‌خبرهای خوشی از پروژه‌های مسکن مهر ‌به گوش می‌رسد

مشکل ۹ ساله مسکن مهر سلماس امسال پایان می یابد چراکه ۸۰ درصد از پروژه ۴۵۹ واحدی سلماس به متقاضیان تحویل شده و تا پایان امسال ۲۰ درصد دیگر نیز آماده بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۲۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، موضوع مسکن مهر در این شهرستان از جمله مسائلی است که در چند سال اخیر اخبار گوناگونی از مشکلات آن منتشر شده و به سختی مردم توانسته‌اند خانه‌های کوچک خود را به پایان رسانده و در آن سکونت کنند و هنوز هم مشکلات تعدادی از آنان به انتها نرسیده است.

از آن‌جا که متقاضیان پروژه‌های مسکن مهر سلماس سال‌ها با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کردند بنابراین در حین مشکلات مسکن مهر در این شهر علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی عازم این شهرستان شد تا از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه قرار گیرد.

در همان بازدید رادفر از پروژه 459 واحدی مسکن مهر شهرستان سلماس بازدید کرد و اظهار داشت: در جلسه‌ای ویژه در سطح استانی با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط مشکلات این پروژه‌ها بررسی و حل می‌شود. بالاخره پس از مدت‌ها تلاش اینک خبرهای خوشی از پروژه‌های مسکن مهر سلماس به گوش می‌رسد.

80 درصد واحدها تحویل شدند

مسعود حاج‌علیلو به تشریح آخرین وضعیت مسکن مهر شهرستان سلماس پرداخت و اظهار داشت: امسال با تشکیل 3 جلسه درباره مسکن مهر سلماس درصدد هستیم مشکلات این پروژه را پایان داده و با رفع موانع، واحدهای باقی‌‌مانده را آماده و به متقاضیان تحویل دهیم.

وی افزود: بخشی از مسکن مهر سلماس مربوط به تازه شهر است که تعداد 459 واحد مسکن مهر در آن احداث می‌شود و تا کنون از این تعداد 80 درصد تحویل و 20 درصد دیگر تا پایان سال آماده تحویل می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار سلماس نیز در رابطه با آخرین وضعیت مسکن مهر این شهرستان به خبرنگار تسنیم گفت: بخشی از مسکن مهر سلماس مربوط به اداره ثبت است که به اتمام رسیده است.

رفع مشکلات و ایرادات مساکن مهر سلماس

حسین رحمانی اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی با همکاری فرمانداری سلماس در حال رفع مشکلات و ایرادات مساکن مهر 459 دستگاهی تازه شهر سلماس است.

معاون عمرانی فرماندار سلماس بیان کرد: هفته گذشته در جلسه کمیته مسکن سلماس که با حضور جمعی از مسئولان زیربط برگزار شد مشکلات آموزشی، بهداشتی و رفاهی مسکن مهر 459 واحدی سلماس مطرح و مقرر به واگذاری اماکن مختص خدمات رفاهی و آموزشی برای احداث شد.

پیشرفت 90 درصدی واحدهای باقیمانده

رحمانی بخش دیگری از مسکن مهر سلماس را پروژه «اتحاد» و «فتح» عنوان کرد و گفت: این واحدها در محل قدیمی فرودگاه سلماس واقع شده و با 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند. 90 درصد از واحدهای مسکن مهر اتحاد و فتح که 60 واحدی هستند توسط متقاضیان انتخاب واحد شده و بقیه نیز تا هفته دولت توسط اعضا انتخاب می‌شوند.

معاون عمرانی فرماندار سلماس، خدمات آموزشی و رفاهی مسکن مهر فتح و اتحاد را نسبتا مطلوب خواند و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های جدی تلاش می‌شود مشکلات و موانع مسکن مهر سلماس حل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اولویت کاری فرمانداری سلماس رفع مشکلات مسکن مهر بوده و امید است بعد از آن زمینه لازم برای تامین مسکن مهر قشر نیازمند و جوانان سلماس نیز فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار