خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بارندگی موقت و وزش باد تا آخر هفته، پدیده‌ای است که برای شمال آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۱۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدی صابری به تشریح وضعیت هوای آذربایجان‌غربی تا سه روز دیگر پرداخت و اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا آخر هفته همچنان شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبارهای موقتی باران در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود که در مناطق شمالی استان از نمود بیشتری برخودار است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی کیفیت هوای ارومیه را تا سه روز دیگر سالم خواند و گفت: بر اساس شاخص IQR، در 24 ساعت گذشته هوای ارومیه سالم بوده است و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون گزارش شده است.

وی سمت ورزش باد در این سه روز را از شمال شرقی عنوان کرد و اظهار داشت: وزش باد پدیده ای است که برای بعداز ظهرها و شبهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پیش بینی شده است.

صابری با اشاره به اینکه دمای هوای ارومیه در این سه روز میان 28 و 14 درجه تغییرخواهد کرد افزود: بارندگی 24 ساعت گذشته در شهرهای ارومیه 1.7، چالدران 4.3، سلماس 15.6، انزل 10.7 و تکاب 0.3 میلیمتر است.

ارسال نظرات