خبرهای داغ:
مدیر عامل آبفای روستایی آذربایجان‌غربی:

۲۰۷ روستای استان آذربایجان‌غربی آبرسانی می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۱۱۲ روستا و سال آینده ۹۵ روستای استان آذربایجان‌غربی آبرسانی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کاظم محمدی اقدم امروز در ششمین جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امسال 48 روستا در هفته دولت و 64 روستا در دهه فجر، آبرسانی می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن در سال آینده 71 روستا در هفته دولت و 24 روستا در دهه فجر از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

وی از خط انتقال 286 کیلوگرم آب در سال 95 خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر در سال آینده نیز 91 کیلومتر خط انتقال آب ایجاد می‌شود.

محمدی‌اقدام با اشاره به تهیه طرح جامع تامین آب با سه برنامه کوتاه، میان و بلندمدت در راستای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در این باره یک هزار و 188 پروژه در دو هزار و 238 روستا با تعداد خانوار 239 هزار و 198 نفر با اعتبار 14 هزار و 33 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان‌غربی افزود: امسال پیمایش انشعابات مشترکان، کاهش تصدی‌گری با واگذاری بخشی از کارها به بخش خصوصی شامل نگهداری تاسیسات، کنترل کیفیت آب، امور مشترکان، ماشین‌آلات، تاسیسات الکترونیکی و حفاظت تاسیسات، استفاده از تجهیزات و اقلام تولید داخل و مهندسی مجدد پروژه‌های مطالعه شده و در دست اجرا در این شرکت صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات