خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

ضرورت 2 برابر شدن کمپ‌های ترک اعتیاد در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود 18 کمپ و 100 مرکز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی گفت: با توجه به حساسیت موضوع اعتیاد و لزوم ریشه‌کن کردن این معضل، ضروری است کمپ‌های ترک اعتیاد در استان دو برابر شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۷۰۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در همایش بزرگ سالروز مبارزه با مواد مخدر که در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دولتی کردن مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌آمیز نخواهد بود، لذا لازم است تمام آحاد مردم در امر مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: باید انگیزه لازم برای ترک اعتیاد معتادان را توسط افراد جامعه ایجاد کنیم تا آنها نیز بتوانند با تغییر روش زندگی خود به آغوش جامعه بازگردند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نسل جدید تحت فشارهای روحی و روانی بسیاری قرار گرفته و تحت تاثیر انواع ناملایمات‌ هستند.

این مسؤول با بیان اینکه بسیاری از کودکان بهزیستی که به دلیل اعتیاد والدین در مراکز بهزیستی سرپرستی می‌شوند مربوط به جنوب آذربایجان غربی هستند، افزود: فاجعه اعتیاد سبب از بین رفتن بنیان خانواده‌ها شده است.

سعادت ادامه داد: باید تمام تلاش لازم در جهت متمرکز شدن جامعه بر روی رفع معضل اعتیاد ایجاد شود زیرا شاهد بروز بسیاری از مفاسد اجتماعی ناشی از افزایش اعتیاد در جامعه هستیم.

وی بر ضرورت همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر باید ضمن اجرای روش‌های جاری اقدام به اجرای روش‌های جدید در جهت مبارزه با مواد مخدر کنند تا بتوانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود 18 کمپ و 100 مرکز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع اعتیاد و لزوم ریشه‌کن کردن این معضل ضروری است 18 کمپ و 100 مرکز اعتیاد در آذربایجان غربی راه‌اندازی شود.

این مسؤول افزود: باید قبول کنیم که دولت به تنهایی قادر به ریشه‌کن کردن مواد مخدر نبوده و لازم است تمام ارگان‌ها و مردم وارد عمل شوند.

ارسال نظرات