خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم دارا بودن فضای نمایشگاهی مطلوب را برای استان ضروری دانست و گفت: استان قم به‌اندازه یک شهرستان هم فضای نمایشگاهی مناسب ندارد.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۸۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم اظهار داشت: این رویداد عظیم و معنوی امسال در مکان مناسبی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه با توجه به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و معنوی استان قم و حضور حرم حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه غنی در این استان باید بگوییم که قم به‌اندازه یک شهرستان هم فضای نمایشگاهی مناسب ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دارا بودن فضای نمایشگاهی مطلوب را برای استان ضروری دانست و اظهار کرد: مسئولانی استان و شهر با همکاری رسانه‌ها و مطبوعات باید به این مهم اهتمام بورزند.

دانشی با اشاره به مطالبه جدی هنرمندان و مؤسسات قرآنی و فرهنگی در راستای ایجاد فضاهای مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ادامه داد: نیاز است در آینده‌ای نزدیک این فضا در استان ایجاد شود.

وی رسالت رسانه‌ها را نشر و ترویج مسائل فرهنگی در جامعه دانست و گفت: برپایی نمایشگاه‌های خوب و فاخر دینی فعالیتی فرهنگی است و رسانه‌های استانی باید نسبت به معرفی فضاهای فرهنگی و نمایشگاه‌های دینی در استان قم بیش ‌از پیش تلاش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم بزرگترین نمایشگاهی است که در حوزه قرآن و عترت در قم برگزار شده است، ادامه داد: حضور 80 غرفه در نمایشگاه امسال نشان از رشد و فعالیت این مجموعه دارد.

دانشی از برپایی نمایشگاه جامع بین‌المللی کتاب برای نخستین بار در استان قم خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نیز در سال جاری برگزار خواهد شد و رایزنی‌هایی در مورد مکان این نمایشگاه (مصلای قدس) و حضور ناشران خارجی صورت گرفته و امیدواریم شاهد برپایی نمایشگاهی فاخر و در شأن قم باشیم.
ارسال نظرات