فرمانده سپاه ناحیه نوشهر بر لزوم آگاهی و بصیرت در استفاده از شبکه های اجتماعی یادآور شد: خانواده‌ انقلابی و ارزشی امروز مورد هجمه دشمنان واقع شده‌ است.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۱۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی شامگاه سه شنبه در محفل انس و مودت فرماندهان بسیج سپاه نوشهر که در مصلی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت بسیج و تفکر بسیجی، اظهار کرد: امروز قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران به اعتراف دوست و دشمن بسیج و تفکر بسیجی است.

وی افزود: هر عمل و برنامه‌ای که نهاد مقدس بسیج را تضعیف کند تخطی از فتوای حضرت امام(ره) است که فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خاطر نشان کرد: با نگاهی به عملکرد و کارنامه بسیج در خارج از مرزهای کشور درمی‌یابیم که بسیج بود که سوریه را قدرت‌مند کرد، غزه مظلوم را نجات داد و در عراق غوغا کرد.

وی به برنامه‌های بسیج در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حلقه مفقوده‌ای که در انقلاب اسلامی وجود دارد که انقلاب را به جلو می‌برد حلقات صالحین است و باید از درون این حلقات انسان‌هایی تربیت شوند که برای ظهور حضرت ولی‌عصر تلاش کنند.

رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل خون‌های پاک و مطهر شهدا است، تصریح کرد: اگر بتوانیم در پایگاه‌های بسیج حلقات صالحین را به‌طور واقعی شکل دهیم کمک بزرگی به انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: سقف انقلاب اسلامی، ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است و این را دشمن به خوبی درک کرده است، با انقلاب اسلامی می‌توانیم امروز در خیلی از کشورهای دیگر من‌جمله سوریه و یمن حضور پیدا کنیم و انقلاب را به‌جلو ببریم.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با تاکید بر اینکه در درون حلقات صالحین باید امربه‌معروف و نهی از منکر، تقویت شود، افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از حلقات مفقوده نظام ما است که همواره شعار آن داده می‌شود اما در عمل انجام نمی‌شود و این امر باید در پایگاه‌های مقاومت احیاء شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  موضوع جهاد کبیر را به‌عنوان یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب مطرح و خاطر نشان کرد: مصداق جهاد اصغر هشت‌سال دفاع‌مقدس و حضور جوانان ما در سوریه است و جهاد اکبر نیز جهاد با نفس است.

رمضانی دشمن‌شناسی و داشتن بصیرت را در این امر مهم توصیف کرد و گفت: تمامی آسیب‌های مسلمانان از صدر اسلام تاکنون از بی‌بصیرتی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن متوجه ریشه‌های انقلاب اسلامی شده است، اظهار کرد: دشمن امروز به‌دنبال این است که ایران اسلامی از آرمان‌های انقلاب، شهدا، مبارزه با استکبار و ارزش‌های اسلامی و الهی دست بکشد.

به گزارش نوشهر آنلاین؛فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در پایان بر لزوم آگاهی و بصیرت در استفاده از ابزارهای اجتماعی تاکید کرد و  یادآور شد: خانواده‌ انقلابی و ارزشی امروز مورد هجمه دشمنان از طریق اینترنت، ماهواره، موبایل و... واقع شده‌ است فلذا اگر خانواده‌ها شیوه صحیح استفاده از این ابزار را فرانگیرند در دام دشمن اسیر خواهند شد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها