قاضی‌پور در گفتگو با «بسیج» تأکید کرد

لزوم ورود سه قوه برای برخورد با پرونده حقوق‌های نجومی

قاضی‌پور با بیان اینکه این کار موجب بروز اختلاف تبغاتی می شود، گفت: پیامدهی این اختلاف طبقاتی ده یا بیست سال دیگر مشخص می شود که فقیر فقیرتر و سرمایه دار ثروتمندتر می شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۱۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با محکومیت دریافت حقوق های نجومی توسط برخی مدیران دولتی اظهار داشت: بهتر است آقایانی که حقوق های غیرمتعارف گرفته اند، خودشان استعفا داده و بروند یا وزرا و مسئولین از آنها بخواهند استعفا بدهند تا به صورت مردم پسند و آبرومندانه به این موضوع رسیدگی شود. در غیر این صورت دیوان محاسبات و مجلس باید سریعا لیست را ارائه دهد تا ضمن برگشت بیت المال به خزانه، برخورهای قضایی لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور از قدیم الایام اطلاعات این افراد را در اختیار داشته، افزود: مجلس نیز باید در این خصوص تحقیق و تفحص کند تا برخی شاخه هایی که پول های هنگفتی گرفته اند شناسایی شده و به اطلاع عموم برسد.

قاضی پور با تاکید بر اینکه مسئولین سه قوه باید در جمع آوری این اطلاعات به هم کمک کنند، تصریح کرد: ما در مقطعی قرار داریم که دشمنان قسم خورده، مارا تحریم اقتصادی کرده اند و پس از برجام هم فرجی حاصل نشده؛ لذا به هر شکل باید ساماندهی امورات مالی در جامعه حاکم شود که وزارت دارایی به این امر اشرافیت دارد.

وی با بیان اینکه این کار موجب بروز اختلاف تبغاتی می شود، خاطرنشان کرد: پیامدهی این اختلاف طبقاتی ده یا بیست سال دیگر مشخص می شود که فقیر فقیرتر و سرمایه دار ثروتمندتر می شود؛ لذا انجاست که تنش های اجتماعی بروز می یابد و اگر از الان بااین موارد مبارزه نکنیم و علاج واقعه نشود، این تنش های اجتماعی به مشکلات سیاسی و امنیتی تبدیل خواهد شد.

ارسال نظرات