خبرهای داغ:

آیین افتتاح طرح جوانه های صالحین در پایگاه بسیج ریحانه الرسول قم برگزار شد

آیین افتتاح طرح تابستانی جوانه های صالحین در پایگاه بسیج ریحانه الرسول حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) قم برگزار شد
کد خبر: ۸۶۹۹۵۷۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این آیین، فرمانده حوزه بسیج حضرت زینب(س) ناحیه مقاومت امام رضا(ع) ضمن تشریح برنامه های در نظر گرفته شده در طرح جوانه های صالحین در رابطه با مهمترین راهکارهای مقابله با آسیبهای اجتماعی گفت: اگر فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در اقدام و عمل مدنظر قرار دهیم، می‌توانیم به حل تمامی مشکلات حتی در زمینه آسیبهای اجتماعی امیدوار باشیم در غیر این صورت راه به جایی نخواهیم برد و توفیقی حاصل نمی‌شود. 

قائم پناه افزود: برای مقابله با آسیبهای اجتماعی باید راه‌حلهای مختلفی اندیشیده شود که در همین راستا نیازمند مشارکت همگانی هستیم و تمامی مسئولان باید در این زمینه دست به دست هم دهند تا آسیبهای اجتماعی از میان برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رفع این آسیبهای اجتماعی و مقابله و مبارزه با آن به صورت انقلابی و جدی عمل کنیم، تصریح کرد: انقلابی عمل کردن می‌تواند در زمینه معضل آسیبهای اجتماعی راهگشا باشد.

قائم پناه در پایان از وجود برخی آسیبهای اجتماعی در جامعه احساس تاسف کرد و گفت: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده و توجه به رویکرد انقلابی به همراه اهتمام همگانی، شاهد رفع آسیبهای اجتماعی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار