با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان خرمدره يك نفر كلاهبردار كه دو ميلياردو 300 ميليون از شهروندان كلاهبرداري كرده بود، شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۴۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان خرمدره يك نفر كلاهبردار كه دو ميلياردو 300 ميليون از شهروندان كلاهبرداري كرده بود، شناسايي و دستگير شد.

سردار عليرضا صالحي افزود: در پي ارسال تعدادي از پرونده هاي كلاهبرداري به پليس آگاهي شهرستان خرمدره، تلاش كارآگاهان آگاهي جهت شناسايي و دستگيري كلاهبردار آغاز شد.

وی اظهار داشت: ماموران پس از انجام اقدامات پليسي و تلاش شبانه روزي موفق شدند اين كلاهبردار را شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي نسبت به دستگيري وي اقدام كنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان افزود: در پرونده هاي كلاهبرداري شده اين متهم با معرفي خود به عنوان نماينده يگان هاي دولتي و غير دولتي از جمله دكتر و قول امتياز نمايندگي واردات خودرو ، نماينده مسكن و شهرسازي با قول پرداخت تمام ديونات و معرفي خود بعنوان مسئول پرداخت تهسيلات در بانك قول مساعد درخصوص پرداخت تسهيلات بانكي با سوء استفاده از شهروندان و فريب آنان موفق به كلاهبرداري شده بود.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد:اين كلاهبردار در مجموع بالغ بر دو ميليارد و 300 ميليون ريال از اين طريق از شهروندان كلاهبرداري كرده بود كه با تكميل تحقيقات، پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ارسال شد.

سردار صالحي در پايان از شهروندان خواست به منظور پيشگيري از هرگونه سوء استفاده مجرمان، سامانه پيامکي دريافت و برداشت حساب هاي بانکي خود را فعال و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه سريعا" از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

ارسال نظرات