یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه که توسط شهروند زنجانی دوستدار محیط زیست به اداره کل حفاظت محیط زیست تحویل داده شده بود رهاسازی شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۴۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل حفاظت محیط زیست زنجان گفت: یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه که توسط شهروند زنجانی دوستدار محیط زیست به اداره کل حفاظت محیط زیست تحویل داده شده بود رهاسازی شد.

سیدرضا موسوی افزود:به همت یک شهروند دوستدار محیط زیست یک بحله دلیجه ویک بهله سارگپه روز گذشته در طبیعت منطقه حفاظت شده سرخ آباد رها سازی شد.

وی اظهار داشت: شهروندطبیعت دوست زنجانی هفته جاری یک بحله دلیجه ویک بحله سارگپه به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تحویل داده بود.

موسوی افزود: این پرندگان در منطقه سرخ آباد توسط مامورین یگان حفاظت محیط بانی سهرین به پرواز درآمدند.

وی تصریح کرد: این دوستدار محیط زیست پرندگان شکاری را از یک فرد متخلف در تهران به منظور رها سازی در طبیعت خریداری نموده و با هماهنگی های صورت گرفته به این اداره کل تحویل که پس از بررسی های لازم و اطمینان از شرایط رها سازی روز گذشته در دامن طبیعت رها سازی شدند.

موسوی ضمن تشکر از اقدام شایسته این شهروند زنجانی افزود: حفاظت از محیط زیست فقط با مشارکت همه افراد جامعه امکان پذیر است و باید همه افراد در قبال محیط زیست و حیات وحش احساس مسئولیت نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: بزودی از این اقدام ارزشمند شهروند دوستدار طبیعت و حیات وحش قدردانی خواهد شد.

ارسال نظرات