مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و اعضاء شورای معاونین با حضور در بیت حضرت آیت الله سیدمحمد حسینی زنجانی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۲۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، با آیت الله سیدمحمد حسینی زنجانی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان و اعضاء شورای معاونین با تقدیر از عملکرد رسانه استانی گفت: با نگاه به برنامه های صداوسیما روشن است که مدیران وکارکنان این نهاد فرهنگی وظایف خود را به خوبی انجام داده اند

آیت الله حسینی با یادآوری تهدیدات دشمن درجبهه جنگ نرم خواستار توجه و مراقبت مسئولین ذیربط در حوزه رسانه های مجازی شد.

وی توجه به مقوله اقتصاد و معاش مردم را ضروری و مهم ارزیابی نمود و تصریح کرد:مسائل اقتصادی ارتباط مستقیمی با مقولات فرهنگی مردم دارد و باید به مقوله هایی مانند ازدواج و اشتغال جوانان توجه جدی و فوری صورت گیرد.

آیت الله حسینی انعکاس واقعیت های جامعه توسط صداوسیمارا عامل جلب نظر مسئولین به مشکلات و معظلات اجتماعی دانست و اضافه کرد:وظایف سازمان صداوسیما گسترده، پیچیده و پرحجم است و سایر نهادها باید در این راه یاریگر رسانه ملی باشند.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از همکاری ایشان با رسانه استانی در برنامه های مختلف بویژه برنامه های مرتبط با ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

صفری با اشاره به سبقه مذهبی و دین محور شبکه اشراق تصریح کرد:صداوسیمای مرکز زنجان همواره در جمع مراکزپیشتاز سازمان در تولید برنامه هایی با محور دین و اخلاق است و تلاش جهت جذب مخاطب نیز بر همین اساس می باشد.

وی با اشاره به تأثیر مثبت به موضوعات دینی و مذهبی در جذب مخاطب بیشتر ، میزان مخاطبان شبکه اشراق را 75درصد و بالاتر از ميانگين كشوري اعلام کرد و افزود : استان زنجان به لحاظ بینندگان شبکه های ماهواره ای نیز در بین سه استانی است که کمترین استقبال را از این شبکه ها را دارند .

مدیرکل مرکز محوریت برنامه های شبکه را علاوه بر دین واخلاق، پرداخت به فرهنگ ایثار وشهادت بیان کرد و افزود: در این راستا برنامه ای به نام پلاک برای3000 شهید استان در دست تولید است که تاکنون 1500قسمت از این برنامه تهیه و پخش شده و در آینده نزدیک نیز برای باقیمانده شهداء استان انجام خواهد شد .

صفری در ادامه با اشاره به شبکه های نو ظهور مجازی و تأثیرات مخرب آن بر بنیان خانواده گفت : امروز خانواده ها هنوز بطور کامل با آثار مخرب شبکه های مجازی آشنا نيستند و در این زمینه می بایست توجه بیشتری صورت گیرد .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان یکی دیگر از رسالتهای رسانه استانی را انعکاس مشکلات مردمی اعلام و خاطر نشان ساخت: صداوسیما همواره سعی دارد مشکلات و کاستی های مردم استان را با در نظر گرفتن مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکل مطلوبی به مسئولین استانی و کشوری منعکس نماید.

ارسال نظرات