شهرداری زنجان برای پنج پروژه عمران شهری در زنجان فراخوان منتشر کرد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۸۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در نشست آشنایی سرمایه‌گذاران و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان از اعلام فراخوان انتشار آگهی برای پنج پروژه عمران شهری در زنجان خبر داد و گفت: همه این پروژه‌ها در نقاط ثقل جمعیتی قرار دارند و دارای توجیه اقتصادی هستند.

حبيب يگانه با بیان اینکه پیش از این چهار پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری به فراخوان عمومی گذاشته شده بود که به دلیل عدم استقبال سرمایه‌گذاران این پروژه با اصلاحات مجدد دوباره به فراخوان گذاشته شد، افزود: دومین فراخوان با رویکرد جدید و اصلاح ابهامات مورد نظر سرمایه‌گذاران انجام شد.

وی راهکار ایجاد درآمدهای پایدار شهری را حرکت به سمت سرمایه‌گذاری‌های مشارکتی دانست و اظهار داشت: شهرداری زنجان در قبال ارائه زمین و حذف عوارض صدور پروانه در پروژه‌ها مشارکت می‌کند.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی در اجرای پروژه‌های به فراخوان گذاشته شده بیش از اینکه بحث درآمدزایی مطرح باشد رونق اقتصادی در شهر است، تصریح کرد: چند‌ پروژه نیز در مراحل بعدی در نظر گرفته شده ‌که بیشتر پروژه‌ها رفاهی، خدماتی و تجاری هستند.

وي درآمدزایی و ایجاد اشتغال را از دیگر رویکردهای شهرداری در طراحی اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر زنجان اعلام و خاطر نشان ساخت: شهرداری همه شرایط را برای عملیاتی کردن پروژه‌های مشارکتی فراهم کرده است

ارسال نظرات