فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ مودت فرماندهان پایگاه بسیج امشب در بابل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از همایش بزرگ فرماندهان پایگاه بسیج شهرستان با عنوان نشست مودت امشب دوم تیرماه در مصلی بزرگ این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۸۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ علی‌اکبر محمدپور از همایش بزرگ فرماندهان پایگاه‌های بسیج و اعضای شورای حوزه‌های مختلف شهرستان بابل با عنوان نشست مودت امشب دوم تیرماه در مصلی بزرگ این شهر خبر داد.
 
او گفت : با توجه به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در حفظ روحیه ایستادگی، جهادی و بسیجی در بین آحاد مردم علی‌الخصوص سربازان اصلی نظام مقدس جمهوری‌اسلامی یعنی بسیجیان گردهمایی و نشست بزرگ بسیجیان با عنوان مودت از برنامه‌های سازمانی سپاه کربلاست که می‌توان این برنامه را در جهت عمق بخشیدن به فعالیت‌های سپاه و بسیج در سطح محلات، روستاها و شهرها تاثیرگذار دانست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل با اشاره به اینکه فرماندهان و مسئولان پایگاه‌ها سربازان خط مقدم جبهه‌های فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی در صورت لزوم هستند باید برنامه‌های متعدد فرهنگی، سیاسی برای بروز نگه‌داری اطلاعات این عزیزان و تصریح عملکرد مثبت آنها داشت تا شاهد رشد بیشتر خدمات بسیج و بسیجیان به جامعه بود.
 
این مقام مسئول حضور ۷۰۰ فرمانده پایگاه و اعضای شورای بسیج حوزه‌ها به همراه خانواده‌هایشان را در این همایش بزرگ اعلام و  تاکید کرد: این همایش تجدید بیعتی است  با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری که  آماده هستند برای دفاع از ارزش های اسلامی در ماه مبارک رمضان هم قدرت خود را به رخ دشمنان بکشانند.
 
محمدپور یادآور شد که نمایشگاه فرهنگی همزمان با برگزاری همایش در محل مصلی دائر می شود.
 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار