شورا و شهرداری با تمام توان برای تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۸۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای شهر زنجان در نشست آشنایی سرمایه‌گذاران و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان گفت: شورا و شهرداری با تمام توان برای تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سعيد اميدي با تاکید بر اینکه تضمین‌های بانکی برای سرمایه‌گذاران پرهزینه است، افزود: موانع موجود در این مسیر باید برطرف شده تا رغبت سرمایه‌گذاران برای انجام پروژه‌های مشارکتی با شهرداری افزایش یابد.

وی با تاکید بر نتیجه برد - برد مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری زنجان اضافه کرد: ارتقای کیفیت خدمات شهری و انتفاع مالی سود مشارکت برای طرفین در طرح‌های سرمایه‌‌گذاری محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اذعان به مناسب نبودن فضای عمومی شهرداری زنجان برای استقبال از سرمایه‌گذاران تصریح کرد: مراحل صدور پروانه کار در شهرداری زنجان مشکلات عدیده‌ای دارد که نیازمند بازبینی است.

امیدی با تاکید بر تسهیل روند اداری صدور پروانه کار در شهرداری زنجان افزود: شورای شهر و شهرداری باید برای این مهم برنامه عملیاتی طراحی و اجرا کنند.

وی با تاکید بر جدید بودن موضوع انجام پروژه‌های مشارکتی بین سرمایه‌گذار بخش خصوصی و شهرداری زنجان ادامه داد: آغاز هر کاری همواره مشکلاتی دارد که باید برای حل آن برنامه‌ریزی و تعامل وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به صحبت‌های حاضران جلسه در مورد بروز مشکل برای پروژه‌های مشارکتی گفت: باید قبول کرد پروژه‌هایی که روند اداری و تصویب شورای اسلامی شهر را داشته باشند معمولا در بازرسی با مشکل مواجه نمی‌شوند.

امیدی صدور پروانه را از تبصره‌های تکلیفی در شهرداری زنجان برای پروژه‌های مشارکتی دانست و ابراز کرد: باید به قوانین موجود و مصوب در اجرای پروژه‌ها عمل شود.

وی بر لزوم تشکیل جلسه ویژه برای بررسی روند صدور پروانه در شهرداری زنجان تاکید کرد و گفت: در بررسی‌های انجام شده بارها ثابت شده است که روند صدور پروانه در شهرداری زنجان به دلایل به واقع پیش پا افتاده با اخلال مواجه می‌شود.

ارسال نظرات