با هدف پاکسازی محیط زیست و در پی درخواست معاون استاندار و فرماندار شاهرود و با حمایت شهردار این شهر، منطقه شمالشرق در یک حرکت ارزشمند اجتماعی اقدام به پاکسازی و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی ورودی شهر شاهرود (جنب انبار لوله و مرکز این منطقه) کرد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۶۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق در جمع خبرنگاران گفت: ریختن نخاله‌های ساختمانی در حاشیه انبار لوله منطقه شمالشرق یکی از نگرانی‌های جدی مسئولان این منطقه به جهت امنیتی و زیست محیطی در شاهرود بود.

قاسم عرب‌یارمحمدی افزود: این زباله و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه انبار لوله، چهره ناپسندی برای ورودی شهر شاهرود از سمت تاسیسات این شرکت بوجود آورده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه حجم گسترده نخاله‌های ساختمانی که سالیان زیادی است در این مکان دپو شده، امکان پاکسازی این محدوده را برای مدیریت شهری شاهرود نیز تقریبا غیر ممکن کرده بود.

عرب‌یارمحمدی با اشاره به اینکه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در بحث پاکسازی و حفاظت از محیط زیست همواره پیش قدم بوده و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌ورزد؛ تصریح کرد: تعداد 10 دستگاه ماشین آلات سنگین و ساختمانی منطقه شمالشرق به مدت 21روز تلاش کردند تا بیش از 8000تن نخاله ساختمانی را از این منطقه جمع آوری و به محل دفن زباله‌های شهری انتقال دهند.

شایان ذکر است: مقرر گردیده که مدیران شهری شاهرود بعد از این با خاطیانی که تصمیم به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در این مکان داشته باشند، برخورد قانونی نموده و هرچه سریعتر نسبت به ایجاد فضای سبز و درختکاری این مکان اهتمام ورزند.در حال حاضر مدیران شهری شاهرود با نصب تابلوهای متعدد در نقاط مختلف این محدوده، ممنوعیت تخلیه نخاله‌های ساختمانی در این مکان را اطلاع‌رسانی نموده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها