رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی از برگزاری ۲۷محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این محافل نورانی تا پایان ماه مهمانی خدا ادامه خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۶۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ميامي، حجت الاسلام مجید بخشی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه مراسم جمع خوانی و جزء خوانی قرآن ویژه ایام ماه مبارک رمضان در ۲۷ نقطه شهری و روستائی و با حضور عموم مردم برگزار می شود، ابراز داشت: تفسیر قرآن کریم و آیات تلاوت شده توسط مبلغان اعزامی و روحانیان از برنامه های جانبی این محافل است.

وی افزود: محافل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرائت کلام الله مجید همه ساله به همت اداره تبلیغات اسلامی میامی با استقبال خوب مردم برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی درباره انگیزه برگزاری محافل انس با قرآن، گفت: قرآن به‌عنوان یک معجزه الهی برنامه‌ای کامل برای حیات فردی، اجتماعی در اختیار بشریت قرار داده و تلاوت روزانه آن موجب طراوت، شادابی و تازگی روح می‌شود.

بخشی افزود: ایام رمضان فرصتی بسیار مناسب برای تلاوت، تدبر و درک عمیق آیات الهی هست لیکن امیدواریم با اجرای برنامه تلاوت یک جزء از قرآن کریم در ایام ماه نزول قرآن، گامی مؤثر برای معرفی هر چه بیشتر این کتاب آسمانی به‌عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین دستورالعمل حیات بخش انسان برداشته باشیم.

وی همچنین بیان داشت: جامعه اسلامی در اثر انس روز افزون با قرآن، استحکام درونی پیدا می‌کند و آن چیزی که به جوامع، قدرت حرکت و عبور از چالش‌ها را می‌دهد، همین استحکام درونی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی در پایان بیان داشت: تقویت ایمان، توکل به خداوند، اعتماد به وعده‌های الهی ودفع خوف از مشکلات مادی به ‌عنوان فواید و برکات انس با قرآن است لذا تدبر در قرآن، جامعه اسلامی را از ظلمت، خرافات و گمراهی، تاریکی‌ های ترس و توهمات خارج و به سوی معرفت پروردگار هدایت می‌کند که این، امروز یک نیاز اساسی برای دنیای اسلام در مواجهه با چالش‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها