جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با «بسیج»:

خطر دورشدن از انقلابیگری نهادها را تهدید می‌کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه خطر دور شدن از انقلابی گری همه نهادها را تهدید می کند، گفت: دشمن به دنبال انحلال هویتی نهادهایی همچون شورای نگهبان، سپاه و بسیج و.. است.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۴۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکید موکد امام خامنه ای درخصوص انقلابی ماندن نهادهای اصلی کشور طی ماه های اخیر گفت: ایشان از مدتها قبل فرموده بودند که عناصر ماندگاری انقلاب برای مردم تشریح شود اما ما متاسفانه گیرنده هایمان ضعیف بود و به این توصیه توجه جدی نکردیم و در نهایت خود ایشان شروع به تحلیل این عناصر کردند.

حاجی صادقی جهاد کبیر و انقلابی ماندن را از عناصر کلیدی ماندگاری انقلاب در کلام رهبری دانست و گفت:  رهبری احساس کرده اند آن چیزی که امروز مورد تهاجم جبهه استکبار است، مساله هسته ای و... نیست بلکه اصل روحیه انقلابی و جهادی است که اگر از بین رود نظام نیز از بین خواهد رفت.

جانشین نماینده ولی فقیه معنی واقعی انقلابی گری را برآمده از متن قرآن کریم دانست و در این خصوص توضیح داد: آیه شریفه «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ»؛ معنای دقیق انقلابی بودن است یعنی افرادی که در ایمان به خدا استقامت می کنند، نه می ترسند و نه نگران می شوند و به وعده های الهی ایمان دارند.

وی با بیان اینکه همه نهادهای کشور در معرض یک تهدید جدی قرار دارند و آن دورشدن از روحیه انقلابی گری است، ادامه داد: یک زمانی رهبری فرمودند مراقب باشید سپاه منحل نشود و این انحلال نه به معنای سازمانی، بلکه به معنای از بین رفتن روحیه انقلابی سپاه بود.
ارسال نظرات