عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم رودسر در مجلس با اشاره به سرخوردگی و ایجاد مشکلات روحی ناشی از ماجرای ظالمانه بورسیه ها در دانشجویان گفت: آبروی بسیاری از دانشجویان بورسیه و خانواده آنها در این قضیه زیر سوال رفت و فضای علمی جامعه ملتهب شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۴۰۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

اسد الله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در ماجرای ظالمانه بورسیه ها یک رفتار سیاسی و شتاب زدگی از سوی مدیران دولتی اعمال شد که از تقوای سیاسی دور بود.

وی با اشاره به سرخوردگی و مشکلات روحی ایجاد شده در دانشجویان ناشی از ماجرای ظالمانه بورسیه ها افزود: آبروی بسیاری از دانشجویان بورسیه و خانواده آنها در این قضیه زیر سوال رفت و فضای علمی جامعه ملتهب شد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در ابتدا تعداد بسیار زیادی را اعلام کردند که تخلف صورت گرفته اما بعد از تحقیقات مشخص شد تنها تعداد محدودی از دانشجویان بورسیه دچار مشکل بوده اند که با این کار آبروی همه دانشجویان بورسیه به بازی گرفته شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: مسئولان ذیربط باید هرچه سریعتر این مسئله را پیگیری کنند و آبروی از دست رفته دانشجویان بورسیه را بازگردانند.

ارسال نظرات