خبرهای داغ:

مراسم محفل انس با قرآن در هندیجان برگزار شد

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:به منظور ترویج فرهنگ قرآن خوانی مراسم محفل انس با قرآن با همکاری گردان عملیاتی امام رضا ع و حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی در هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۹۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،مراسم محفل انس با قرآن سه شنبه شب با حضور فرمانده سپاه ،جانشین فرماندهی سپاه ،رییس اداره تبلیغات و رییس اداره آموزش وپرورش و حجت الاسلام والمسلمین سید معراج موسوی مبلغ از قم و جمعی از بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج و گردان عملیاتی امام رضا ع و با دعوت از سه قاری بسیجی شهرستان در مسجد حضرت زین العابدین ع کوی فرهنگیان هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رشید جعفری در  حاشیه  مراسم قرآنی اظهار کرد:بهترین راهنمای انسان  قرآن است و قرآن راه ومسیر روشنی در زندگی انسان ها ایجاد می کند.

وی افزود:حضور بیش از ۲۵۰نفر بسیجی هندیجان در مراسم محفل انس با قرآن نشانه بصیرت و رشد معنوی  این بسیجیان است.


وی بابیان  بسیجیان  قاری در هندیجان در  محافل قرآنی گفت:قاریان ممتاز و با استعداد قرآنی در بین بسیجیان هندیجان وجود دارد که مراتب در مسابقات استانی و شهرستانی حضور فعال دارند.


جعفری فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:قرآن در زندگی هر فردی از جایگاه ویژه ایی بر خوردار است و تشویق دیگران برای فرگیری قرآن درخواندن قرآن ثوابی بسیار بزرگ دارد.

وی با اشاره به افزایش جلسات قرآنی در هندیجان بیان کرد:با افزایش  جلسات قرآنی در بین خانواده ها و مخصوصا جوانان    یک فرهنگ معنوی بسیار مهم و تأثیر گذار قرآنی بوجود می آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها