مدير كميته امداد امام خميني ( ره ) تربت جام از اطعام بيش از دو هزار نفر از مددجويان، ايتام و خانواده هاي آنان همزمان با ولادت امام حسن مجتبي (ع) در بخش نصرآباد بالاجام به صورت غذايي گرم و سفره خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۹۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شیرمحمد شاکربرآبادی شب گذشته در حاشیه مراسم  معنوی اطعام بیش از دو هزار نفر از مددجویان و ایتام در شام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در جمع خانواده مددجویان و ایتام ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت (ع) و هفته اطعام و اکرام، انسجام و سلامت خانواده را در گرو صیانت از عنصر با ارزش زن دانست وگفت: رویکرد کمیته امداد خانواده محور است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام ارتباط سلامت خانواده را در گرو چگونگی حاکم شدن سبک زندگی و مبارزه با معضلات دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از ناملایمات و معضلات حاکم در محیط زندگی و خانواده به دلیل عدم الگو گیری از زندگی ائمه معصومین(ع) و دور بودن از ایده های دینی و اسلامی است.

وی با اشاره به نقش و محوریت زن در خانواده و با تأکید بر لزوم و احترام به این جایگاه رفیع بیان داشت: بی‌توجهی به جایگاه و شأن زن در خانواده موجب تزلزل بنیان خانواده شده و عواقبی تلخ را در بر خواهد داشت.

شیرمحمدشاکربرآبادی با بیان ای نکه رویکرد کمیته امداد، رویکرد خانواده محوریست، گفت: این نهاد سعی دارد تا با ایجاد برنامه هم افزایی توانمندی ها در خانواده سلامت آنان را نیز ارتقاء بخشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین شهر نصرآباد و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان ابراز امیدواری کرد تا بتوانند برنامه های جامعه تری برای خانواده محترم مددجویان و ایتام داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها