مدیررفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
اتاق فکر پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ، جهت بررسی طرح ملی "پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید" تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۷۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیررفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اتاق فکر پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ، جهت بررسی طرح ملی "پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید" تشکیل شد.

مجتبی بازرگان، از اجرای طرح ملی "پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید" در واحدهای تولیدی استان خبر داد و افزود: این طرح در محیط‌های کاری ۵۰ تا ۵۰۰ نفر امسال به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: این طرح ماحصل توافق بین معاونت اجتماعی فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر تحقیقات ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در جهت برآورد شیوع مصرف مواد مخدر، محرک و داروهای روانگردان در میان کارکنان مراکز صنعتی کل کشور از سال 93 به اجرا در آمد.

بازرگان با تأکید بر رویکرد پیشگیرانه این طرح کشوری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در جامعه کارگری، افزود: در غربالگری که اواخر سال 93 در کشور در میان بیش از 13 هزار نفر از 609 کارگاه انجام شد.

مدیررفاه و امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان ساخت: هدف از اجرای این طرح کاهش 25 درصدی شیوع اعتیاد در جامعه کار و تولید نسبت به سال پایه است.

ارسال نظرات