واکنش نمایندگان‌تهران به اظهارات‌روحانی درباره گشایش‌‌روزانه‌برجام درگفت‌وگو با«بسیج»:
3 تن از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات شب گذشته روحانی مبنی بر گشایش های روزانه طی 5 ماه و 5 روز پس از برجام، نظرات متفاوت و جالبی مطرح کردند.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۷۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
3 تن از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، درباره اظهارات شب گذشته روحانی مبنی بر گشایش های روزانه طی 5 ماه و 5 روز پس از برجام، نظرات متفاوت و جالبی مطرح کردند.

حضرتی: راجع به سخنان روحانی من پاسخگو نیستم

الیاس حضرتی، در این باره اظهار داشت: این مساله مربوط به ایشان است و باید از خود ایشان بپرسید.

این نماینده حامی دولت مجلس اظهار داشت: من راجع به صحبت های خودم پاسخگو هستم نه صحبت های رئیس جمهور!

وی تاکید کرد: من سخنگوی او نیستم.

شیخ: درباره گشایش های برجام اطلاعات ندارم

همچنین، مهدی شیخ، دیگر نماینده حامی دولت تهران در مجلس، با اینکه من در این باره مصاحبه نمی‌کنم، تاکید کرد: در این زمینه خیلی خبر و اطلاعات ندارم!

علیجانی: برجام نتوانسته مشکلات کشور را حل کند

محسن علیجانی زمانی نیز که از دیگر نمایندگان تهرانی حامی دولت در مجلس است، درباره اظهارات روحانی به خبرنگار ما اینگونه پاسخ داد: بنده به سوال راجع به خودم می‌توانم جواب دهم اما در این خصوص  باید از ایشان یا دولت بپرسید که این گشایش های که می‌گوید چیست؟!

این نماینده حامی دولت با بیان اینکه مطالب اینچنینی را باید از سخنگوی دولت پرسید، عنوان کرد: من به عنوان یک نماینده مجلس می‌دانم که برجام همه مشکلات ما را نمی‌تواند حل کند، یک مقداری گشایش ایجاد می‌کند و مقداری مسائل بانکی و فروش نفت ما را حل می‌کند ولی نمی‌تواند منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

وی در توضیح بیشتر افزود: بعد از برجام آهسته آهسته اتفاقاتی می‌افتد ولی این جور نیست که ما بتوانیم با گشایش های ناشی از برجام مشکلات کشور را حل کنیم؛ برجام فقط یک مقدمه‌ای است برای یک کار بزرگ و نه اینکه همه چیز ما باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد ما باید از درون ساخته شود، اظهار داشت: ساخت درونی اقتصاد باعث می شود چنانچه طرف مقابل بدعهدی کند و یا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شاید یک رییس جمهور در امریکا همین تعهداتی که تاکنون به صورت نیم بند اجرا شده را اصلا انجام نداد، ما مقابله محکمتری بکنیم.

علیجانی در خاتمه تاکید کرد: برجام فقط در این حد برای ما کارآیی داشته است، ولی نمی‌توانم برای شما لیست کنم، اگر  لیست روزانه‌ای وجود دارد خود سخنگوی دولت می‌تواند بگوید.
ارسال نظرات