خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه خبر داد؛

فعاليت 40 تشكل فرهنگي و مذهبي در شهرستان سرخه

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرخه از فعاليت 40 تشكل فرهنگي و مذهبي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۷۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
حجت الاسلام صادق بخشي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه، در سالروز تشکیل این سازمان در اول تیرماه گزارش عملکرد سال 94 این سازمان را اعلام کرد و گفت: این سازمان زیر نظر مقام معظم رهبری بوده و فعالیت می نماید. در استان سمنان 9 اداره شهرستانی فعالیت می کنند و شهرستان سرخه در این بین مقام سوم را کسب کرده است.

وی اشاره کرد: این ارزیابی ها حول محور 8 موضوع صورت می پذیرد که یکی آنها برنامه های سوء مصرف مواد مخدر است که در مساجد سرخه برگزار می گردد.موضوع دیگر که مورد توجه است، تبیین مسائل شعار سال است، به لحاظ گفتمان سازی در تشکل های داخلی می توانیم آن را نهادینه کنیم که نتایج آن عبارتند از: مطالبه جدی و به حق مردم از دولت و حکومت در خصوص اقتصاد مقاومتی نتیجه بعدی، اصلاح الگوی مصرف و نتیجه آخر این که در کنار فرهنگ سازی منجر شود به کار زیاد و مصرف کم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با اشاره به وجود 40 تشکل فرهنگی مذهبی در شهرستان سرخه اظهار کرد: بحث ایجاد کارگروه ها، تولید محتوای می باشد و تشکلی تشکل است که به روز و مجهز باشد ما باید در فضای مجازی فعالیت مان رابیشتر کنیم و با ارائه محتوای دینی و فرهنگی مخاطبان خود را جذب و پاسخگوی شبهات و مسائل احکام روز باشیم.

بخشي در پایان گفت:سامانه تشکل های مذهبی در سازمان تبلیغات اسلامی کشور ایجاد شده و در اختیار ادارات شهرستانی قرارگرفته و ما از مداحان عزیز و مسئولین تشکل های مذهبی در شهرستان خواستاریم تا با مراجعه به این سازمان و ثبت نام در این سامانه ملی و کشوری ثبت نام نموده تا بانک اطلاعاتی تشکل های دینی شهرستان سرخه هرچه سریعتر کامل و تشکیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها