کلنگ احداث یادمان عملیات بیت المقدس در 30 خرداد توسط مسئولین راهیان نور به زمین زده شد و مصوب شد که شکل این یادمان طراحی و عمرانی شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۶۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،روح الله حسین زاده مدیر راهیان نور سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به جلسه اخیر ستاد مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در اهواز و جزئیات مصوبات آن گفت: 29 خرداد جلسه ای در قرارگاه مرکزی راهیان نور در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز  با موضوع مشخص شدن نقطه یادمان بیت المقدس با حضور  سردار فضلی جانشین ستادمرکزی راهیان نور،سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور  و نمایندگان ارتش،نیروی انتظامی و جهاد سازندگی در راهیان نور برگزار شد.

وی  خاطرنشان کرد: پادگان حمید،دب هردان،پادگان شهید حبیب اللهی و ایستگاه حسینه جزو گزینه های پیشنهاد شده توسط حاضرین جلسه برای جانمایی یادمان بیت المقدس بود که اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز  با محاسن بیشتری که نسبت به سایر نقاط پیشنهاد شده داشت، انتخاب شد و کلنگ آن در 30 خرداد توسط مسئولین راهیان نور به زمین زده شد و مصوب شد که شکل این یادمان طراحی و عمرانی شود.

حسین زاده در ادامه تاکید کرد:هدف ما از احداث این یادمان این است که نشان دهیم دشمن چه استعدادی از جغرافیای ما را اشغال  کرده بود و ما دفاع را از کجا شروع کردیم و گستردگی عملیات بیت المقدس را نشان دهیم.

مدیر راهیان نور سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج افزود:عملیات بیت المقدس عملیات اثرگذار در دوران دفاع مقدس بود که جغرافیای نظامی دشمن را تغییر داد و تحولات مثبتی برای ایران به ثمر نشست به طوری که شهر مهم خرمشهر آزاد شد؛ لذا نقطه ای را در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز به عنوان یادمان شهدای بیت المقدس انتخاب کردیم تا در اقدامات آتی، مردم با حضور در این دو یادمان روایت‌های خوبی را از این حماسه ها و عملیات‌ها بشنوند.

وی در پایان گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص احداث این یادمان در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز در آینده نزدیک اطلاع رسانی می شود.
 
ارسال نظرات