خبرهای داغ:
با حضور دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان انجام گرفت:
همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و جمعی از نمازگزاران ، از خادمان و فعالان عرصه نماز جماعت در این شرکت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۵۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ حجه الاسلام و المسلمین محسن فاطمی نیا مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان ، ماه مبارک رمضان را فرصت مناسب جهت خودسازی و نزدیک شدن به خداوند متعال دانست و اظهار داشت : خدای متعال ، عنایت ویژه ای به ماه مبارک رمضان دارد و هر آنچه از رشد و تعالی و تقرب بندگان به ذات مقدس الهی است را در این ماه قرار داده است .

وی با اشاره به بهره گیری از فرصت های باقی مانده از این ماه پر فضیلت افزود : باید از لحظه لحظه وقت این ماه جهت رشد و تعالی معنوی استفاده نموده و موجبات رضایت الهی را فراهم آوریم.

دبیر ستاد اقامه نماز استان با اظهار تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در اهتمام به انجام فعالیت های فرهنگی و دینی به ویژه ترویج فرهنگ نماز گفت : این شرکت همه ساله از دستگاه های برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز می باشد که نشان از توجه و اهمیت مدیران و کارکنان به مسائل دینی و مذهبی دارد.

در ادامه این مراسم از فعالان و خادمان نماز شرکت برق منطقه ای سمنان به نام های آقایان : عبداله مهربان ، سید حسین هاشمی ، مهدی عموزاده ، رضا پیوندی ، محمد عامل ، علی صوفیادی ، یعسوب قلیچ لی، محمد رضا دارایی ، محمد اخلاقی، حجت آلبویه، سید میکائیل موسوی ،ابراهیم کرکه آبادی، حسین عظیمی و خانم ها فاطمه مقبل ، اکرم حاجی پروانه وسیده سکینه موسوی با اهداء لوح تقدیر و جوایزی ، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها