خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

همت و اراده جمعی دولتمردان اصفهان برای حفظ حقوق حقابه

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در استان اصفهان میان تمام دولتمردان همت و اراده جمعی وجود دارد که به هر طریق ممکن بتوانند حقوق حقابه اصفهان را حفظ کنند و در این راستا اگر پرونده‌ای مفتوح بوده، در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۵۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حسن رحیمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشکیل تیم ویژه صحنه جرم با حضور بازپرس در اصفهان اظهار داشت: این اقدام به منظور کیفی سازی خدمات قضایی در استان و همچنین بالابردن دقت در تصمیم‌گیری‌ها صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های جرایم سایبری به ویژه برای سنین نوجوانی در دستور کار ویژه قرار دارد، ابراز داشت: همچنین رسیدگی به پرونده‌سرقت سایبری در شعبه‌ای ویژه از اقدامات صورت گرفته در این زمینه طی یک سال اخیر بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در ادامه مقابله جدی دستگاه قضایی با اراذل و اوباش را نیز از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: ستاد جرایم خاص در ارتباط با اراذل و اوباش تشکیل شده و به جد فعالیت و با خاطیان برخورد می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عدم اجرایی شدن پرونده بهشت آباد و چرایی عدم پیگیری دادستان به عنوان مدعی العموم در این راستا بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که اگر پرونده‌ای در این زمینه وجود داشته به طور قطع استرداد نشده و در جریان رسیدگی است.

رحیمی اضافه کرد: در استان میان تمام دولتمردان همت و اراده جمعی وجود دارد که به هر طریق ممکن بتوانند حفظ حقوق حقابه کنند و در این راستا اگر پرونده‌ای مفتوح بوده، در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه بر اساس رویکرد جدید قانون دادرسی در خصوص درگیرکردن سازمان‌های مردم نهاد است نسبت به جرایمی که علیه کودکان و زنان اتفاق می‌افتد سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند هم اعلام کننده جرم باشند، ابراز داشت: همچنین سازمانهای مردم نهاد می‌توانند در روند دادرسی قرار گیرند.

ارسال نظرات