مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد دیر

طرح تلاوت نور در 95 مسجد برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجدشهرستان دیر گفت: طرح معنوی تلاوت نور در 95 مسجد در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان دیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۲۹۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

به گزارش بسیج از دیر،غلامرضا شعرانی با اشاره به اینکه طرح تلاوت نور در 95 مسجد شهرستان دیر برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه  475  شهروند متدین به ویژه جوانان ولایتمدار این شهرستان فعالانه در این طرح شرکت می‌کنند، گفت: از این تعداد شرکت کننده در طرح تلاوت نور  90 درصد را آقایان و 10 درصد بقیه را نیز بانوان دیری تشکیل می‌دهد.

وی بیان کرد: در قالب طرح تلاوت نور که با استقبال بسیار خوب جوانان دیری مواجه شده است، هرشب یک صفحه کلام وحی با ترجمه قرائت می‌شود.

شعرانی ترویج فرهنگ ختم قرآن کریم در طول سال و ماه مبارک رمضان، بیان مفاهیم و قرآئت قرآن در سطح مساجد به صورت مستمر را از اهداف طرح عنوان کرد.

وی  تجلیل سالانه از مجریان طرح را از دیگر برنامه‌های اجرای طرح تلاوت نور عنوان کرد و گفت: برای اجرای بهتر طرح تلاوت نور در مساجد این شهرستان نسبت به توزیع قرآن بین مساجد زیر پوشش اقدام شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بر گسترش این فعالیت معنوی در سالجاری در اکثر مساجد شهرستان دیر با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.

وی گفت: این طرح از سال 79 همزمان با سال امام علی (ع) که قرآن ناطق است شروع شد و با استغبال چشم گیر جوانان و نوجوانان در شهرستان رو به رو شده است.

انتهای خبر./

ارسال نظرات