توجه ویژه به فضای فرهنگی و حوزه پوشش و تولیدات پوشاک و هوشیاری در قبال کسانیکه در صدد فریب افراد از نظر مد تولیدی های عمده لباس خصوصا پوشاک بانوان بطوری که ضمن برخورداری از زیبایی و پسند بانوان ضوابط شرعی مانند عدم نمایش حجم بدن و بلند بودن لباس در آنها رعایت شده باشد.
کد خبر: ۸۶۹۹۲۷۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان بوشهر گفت: بازار باید ویترین شهر باشد و هر چقدر بازار اصلاح شود جامعه اصلاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به فضای فرهنگی و حوزه پوشش و تولیدات پوشاک و هوشیاری در قبال کسانیکه در صدد فریب افراد از نظر مد تولیدی های عمده لباس خصوصا پوشاک بانوان بطوری که ضمن برخورداری از زیبایی و پسند بانوان ضوابط شرعی مانند عدم نمایش حجم بدن و بلند بودن لباس در آنها رعایت شده باشد.

حمید خرمدل ضمن اشاره به اینکه امروز بعضی ها خیال می کنند که همین رفتار نامناسب، مقبولیت می آورد، تاکید کرد: اتحادیه ها و صنوف و بسیج اصناف نظارت بیشتری بر روی صنف آرایشگران ،عکاس خانه ها و آتلیه ها داشته تا از آسیب های رسانه های نوین مانند شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی، جامعه و مردم در امان باشند.

در ادامه سرهنگ کاظمی مسئول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع رئیس اتاق اصناف و اتحادیه های صنوف گفت: نظارت بیشتر صنوف و اتحادیه های مربوطه نیز در راستای پیشگیری از دسیسه های فرهنگی بیگانگان ضروری  است.
وی گفت: توجه ویژه مقام معظم رهبری به حوزه های اجتماعی و مطرح کردن سبک زندگی اسلامی که هماهنگی با ارزشهای الهی دارد، به عنوان هدایتگر راه زندگی و فصل الخطاب امورات باشد.
کاظمی یادآور شد: امروز نباید ولنگاری فرهنگی باعث تعارض باشد و استفاده از ظرفیت و پتانسیل اصناف توجه به تغییر  رفتار با استفاده از آموزش و تقوی فطری ملاک عمل آحاد جامعه می باشد.
ارسال نظرات