با حضور خانواده اولین شهید مدافع حرم استان
با حضور خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان و جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و برخی از مسئولین شهرستان پاسداشت شهدای مدافع حرم در باغک شمالی تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۹۱۱۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در آیین پاسداشت شهدای مدافع حرم در جمع بسیجیان روستای باغک جنوبی تنگستان گفت: جوانان و شهدای مدافع حرم نقش ابوالفضل عباس (ع) را در خیمه گاه حضرت زینب کبری ایفا و برای همه امت اسلام عظمت خلق کردند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم پیامی جز اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه و حرکت در خط رهبری نظام نداشتند و الگوتما نما برای همه مردم و مسئولین خواهند بود.

محمد علی ملاکی گفت: شهدای مدافع حرم بر این عقیده بودند که برای قطع کردن دست کسانی که به دنبال شعله جنگ بین مسلمانان بودند در سوریه حاضر شوند وبدانیم اگر مدافعین حرم نبودند نه تنها حرم حضرت زینب(س) مورد تهاجم قرار می گرفت بلکه نوامیس مسلمین نیز مورد اهانت قرار می گرفت.

وی گفت: امروز شهدای مدافع حرم الگوی مردم سوریه، عراق، یمن و غیره هستند و ما در تلاش هستیم نقش شهدای مدافعان حرم را بیش از پیش به مردم نمایان سازیم.

ملاکی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم اگرچه امروز به ظاهر نیستند اما به برکت خونشهدای مدافع حرم اکنون محور مقاومت هنوز پا بر جا مانده است وتوانسته‌اند الگوی مردم سوریه، افغانستان و پاکستان و غیره باشند.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم شهدا انقلابی و منطقی عمل کردند و بایدانقلابی بودن را از شهدا بیاموزیم.

گفتنی است در این آیین از خانوواده اولین شهید مدافع حرم استان شهید محمد احمدی جوان تجلیل شد.

ارسال نظرات